Je krijgt een nieuwe decoder

Beschik je over deze decoder ? Hij wordt binnenkort vervangen door een nieuwe decoder, die krachtiger, sneller, compacter en energiezuiniger is.

V5 décoder with 4 LEDs

Wat moet ik doen om mijn nieuwe decoder te krijgen?

Je ontvangt een e-mail of een brief om je te informeren over de vervanging van de oude decoder.

Hoe wordt mijn nieuwe decoder geleverd?

Je nieuwe decoder zal, 1 tot 2 maanden na het ontvangen van onze e-mail/brief, via bpost bij je thuis worden geleverd. Als je dan niet thuis bent, zal bpost een 'melding van afwezigheid' achterlaten, opdat je je pakket kan afhalen in het dichtstbijgelegen postpunt.

Moet ik betalen om mijn nieuwe decoder te krijgen?

Neen, de vervanging is kosteloos. De prijs van de huur van je decoder blijft dezelfde.

Wat moet ik doen vooraleer ik mijn nieuwe decoder ontvang?

Sommige opnames gaan verloren: dit zijn opnames waarvoor er geen deadline is om ze te bekijken. Bekijk ze terwijl je nog je oude decoder hebt.

Hoe installeer ik de nieuwe decoder?

Je vindt het installatieplan in de verpakking van de decoder of op onze supportpagina's. Om de installatie vlot te laten verlopen, is het belangrijk dat je de stappen in de aangegeven volgorde uitvoert.

Wanneer wordt mijn oude decoder gedesactiveerd?

1 maand na ontvangst van de nieuwe decoder zal je oude decoder niet meer werken.

Wat doe ik met mijn oude decoder?

Je oude V4 decoder kun je in het plaatselijke containerpark deponeren. Opgelet: bewaar je afstandsbediening.

Ik heb mijn nieuwe decoder geïnstalleerd en ik heb niet meer hetzelfde menu/dezelfde schermen als voorheen.

Dat is normaal: nadat je de nieuwe decoder hebt geïnstalleerd, heb je toegang tot het nieuwe menu van Proximus TV.

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze: