×
×

Een vraag over uw Premium Club- of Bizz Club-geschenk?

Premium Club en Bizz Club maken plaats voor het nieuwe programma Enjoy!
Na 30/6/19 kunt u geen punten meer sparen.
U kunt tot 30/11/19 uw Premium Club-punten inruilen of, als professionele klant, uw Bizz Club-punten inruilen.

U hebt een vraag over het geschenk dat u wilt kiezen of hebt gekozen? We helpen u graag verder.

Hoe uw punten inruilen voor een geschenk?

Volg de juiste stappen om uw punten in te ruilen. Bent u een professionele klant? Volg dan deze procedure.

Het geschenk dat u wilt kiezen, is niet (meer) zichtbaar?

Klik op "Toon ook wat niet in stock is".

  • Een product dat tijdelijk niet beschikbaar is, wordt in het grijs getoond. U kunt wachten tot de voorraad is aangevuld, maar houd er rekening mee dat u enkel tot 30/11/2019 uw punten kunt inruilen.
  • Een product dat definitief uitgeput is, verdwijnt uit het overzicht. Kies voor 30/11/2019 een ander geschenk.
U hebt niet genoeg punten?

U kunt enkel iets kiezen waarvoor u genoeg punten hebt.

  • Te weinig punten voor het geschenk dat u wenst? Het is niet mogelijk om een geschenk deels in punten en deels in geld te verzilveren. Kies voor 30/11/19 een ander geschenk of schenk uw punten weg.
  • Te weinig punten voor eender welk geschenk? Als u minder dan 250 punten hebt of minder dan 625 punten (in het geval u geen vaste lijn hebt), dan kunt u die niet meer inruilen. U kunt deze voor 30/11/19 wel wegschenken.
Wanneer wordt uw geschenk geleverd?
  • Belminuten: deze zijn 48 uur na aanvraag beschikbaar.
  • Tv op aanvraag: uw credits om een film te huren zijn 15 minuten na aanvraag beschikbaar: selecteer in uw tv-menu "Op aanvraag", kies een film en u ziet hoeveel credits u hebt.
  • Pay&Go-herlaadbeurten en waardebonnen voor winkels, foto's of tickets: u ontvangt 15 minuten na aanvraag een e-mail met de bon of code.
  • Bijdrage aan een goed doel: de gekozen organisatie ontvangt rechtstreeks uw schenking.

Er zijn 2 mogelijkheden om de status van uw bestelling na te kijken. Dit is mogelijk tot 3 maanden na besteldatum:

  • Kijk op de MyProximus-app:
    1. Open de app, tik op Meer en vervolgens op Premium Club of Bizz Club.
    2. Bent u Premium Club? Tik op Raadpleeg de status van een bestelling.
      Bent u Bizz Club? Tik op Mijn recente bestellingen.
    3. U ziet meteen hoe ver het staat met uw bestelling.
  • Kijk op de MyProximus-website:
    1. Log in op MyProximus om de status van uw bestelling te bekijken.
      Bekijk uw bestelling
    2. U komt terecht op de Mijn Premium Club- of Mijn Bizz Club-pagina en ziet meteen hoe ver het staat met uw bestelling.

Is uw bestelling toch niet tijdig geleverd, neem dan contact op of telefoneer ons op 1910 (met uw gsm) of op 078 151910 (met uw vaste lijn).

Uw waardebon of code kwijt of niet ontvangen?

Er zijn 3 mogelijkheden om uw waardebon of code terug te vinden.

  • Kijk in de e-mail die we u gestuurd hebben.
  • Kijk in de MyProximus-app:
    1. Open de app, tik op Meer en vervolgens op Premium Club of Bizz Club.
    2. Bent u Premium Club? Tik op Raadpleeg de status van een bestelling.
      Bent ut Bizz Club? Tik op Mijn recente bestellingen.
    3. U ziet, tot 3 maanden na besteldatum, uw code of waardebon.
  • Kijk op de MyProximus-website:
    1. Log in op MyProximus om uw waardebon of code te bekijken.
      Bekijk uw waardebon of code
    2. U komt terecht op de Mijn Premium Club- of Mijn Bizz Club-pagina.
    3. U ziet, tot 3 maanden na besteldatum, uw code of waardebon.

Druk de waardebon of code (opnieuw) af. U kunt deze slechts één keer gebruiken.

Hoe lang blijft een waardebon of code geldig? Vervalt mijn geschenk na 30/11/2019?
  • Belminuten zijn 12 maanden geldig; herlaadbeurten blijven 3 maanden geldig; extra data blijft 1 maand geldig.
  • Een credit voor tv op aanvraag blijft geldig tot u een film huurt (huurperiode van 48 uur).
  • Waardebonnen voor winkels, foto's of tickets blijven tot 3 maanden na ontvangst geldig. Voor Proximus-waardebonnen is dit 6 maanden.

    Er zijn 3 mogelijkheden om de vervaldatum op te zoeken:

    • Kijk in de e-mail die we u gestuurd hebben.
    • Kijk in de MyProximus-app:
      1. Open de app, tik op Meer en vervolgens op Premium Club of Bizz Club.
      2. Bent u Premium Club? Tik op Raadpleeg de status van een bestelling.
        Bent ut Bizz Club? Tik op Mijn recente bestellingen.
      3. U ziet, tot 3 maanden na besteldatum, hoe lang uw code of waardebon geldig is.
    • Kijk op de MyProximus-website.
      1. Log in op MyProximus om uw waardebon of code te bekijken.
        Bekijk uw waardebon of code
      2. U komt terecht op de Mijn Premium Club- of Mijn Bizz Club-pagina.
      3. U ziet, tot 3 maanden na besteldatum, hoe lang uw code of waardebon geldig is.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze: