Premium Club- of Bizz Club-punten wegschenken

Als lid van Premium Club (privé klant) of als lid van Bizz Club (professionele klant), kunt u punten overdragen naar een ander lid, ongeacht de Club waartoe hij behoort. Cumuleren van punten uit Premium Club en Bizz Club is niet mogelijk, maar overdragen dus wel.

U kunt, enkel via MyProximus en enkel als beheerder van uw klantnummer, uw punten wegschenken. Doe dit via de website of via de app (hoe de MyProximus-app downloaden).

Zorg eerst dat u het lidnummer (van Premium Club of Bizz Club) van uw begunstigde kent. Dit is op te zoeken via MyProximus (website en app).
Schenk daarna uw punten weg:

Via de website:
  1. Log in op MyProximus om uw punten weg te schenken.

    Bekijk uw punten

  2. U komt terecht op de Mijn Premium Club- of op Mijn Bizz Club-pagina.
  3. Vul het lidnummer van de begunstigde in en het aantal punten dat u wenst over te dragen.
  4. Klik op Ik draag mijn punten over.
Via de app:
  1. Open de app en tik op Mijn Premium Club of op Mijn Bizz Club.
  2. Tik op Mijn punten overdragen.
  3. Log, indien gevraagd, in met uw gebruikersnaam en wachtwoord van MyProximus.
  4. Vul het lidnummer van de begunstigde in en het aantal punten dat u wenst over te dragen.
  5. Klik op Ik draag mijn punten over.

Weggeschonken punten behouden hun vervaldatum. U kunt per jaar tot 25.000 punten wegschenken.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Contact