×
×

Premium Club of Bizz Club-punten sparen

Als lid van Premium Club of Bizz Club ontvangt u automatisch punten en bonuspunten.
U kunt via MyProximus deze punten en hun geldigheid raadplegen.

U kunt zich niet meer inschrijven voor Premium Club of voor Bizz Club.

Bent u al lid? Uiteraard kunt u verder punten sparen of inruilen.

Punten

U ontvangt 3 punten per euro (zonder btw) op elke nieuwe Proximus-factuur of ‑aanrekening. Maximum 5 dagen later verschijnen uw punten automatisch in MyProximus.

Facturen en aanrekeningen van vóór uw inschrijving op Premium Club of Bizz Club komen niet in aanmerking voor punten.

Bonuspunten

U ontvangt automatisch bonuspunten in MyProximus, naar aanleiding van deze drie momenten:

  • Op de dag van uw verjaardag.
  • Op de dag van de verjaardag van uw lidmaatschap.
  • Bij de activering van een bepaalde dienst of product of bij speciale acties via e-mail. U ontvangt de bonuspunten maximaal 2 maanden later.

Bij aankoop van een toestel in een Proximus Center of via proximus.be, hebt u recht op 3 bonuspunten voor elke euro (zonder btw). Stuur ons daarom het aankoopbewijs en uw lidnummer op. Ga als volgt te werk:

  1. Log in op MyProximus om uw lidnummer te vinden.
    Bekijk uw lidnummer
  2. U komt terecht op de pagina Mijn Premium Club of Mijn Bizz Club en u vindt daar uw lidnummer.
  3. Mail ons uw lidnummer, samen met het aankoopbewijs, naar club@proximus.com.
  4. De punten verschijnen maximum 2 maanden na ontvangst automatisch in MyProximus.

Geldigheid

U kunt uw punten raadplegen; ze blijven 2 jaar geldig. Het is niet mogelijk om deze vervaldatum te verlengen.
Als er punten bijna vervallen, kunt u deze inruilen of wegschenken.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.