×
×

Waarom kunt u niets meer toevoegen in de cloud?

Personal Cloud is onlangs veranderd. U hebt een iPhone en er worden geen bestanden meer geüpload naar uw Personal Cloud?

Als u de 'Optimaliseer iPhone-opslag'-instelling van iCloud hebt ingeschakeld, dan kunt u met Personal Cloud geen back-up maken van uw foto's en video's. 

Om dit te wijzigen, gaat u naar Instellingen > [uw naam] > iCloud > Foto's of Opslag (afhankelijk van uw iOS versie). Schakel de optie Optimaliseer iPhone-opslag uit. Vergeet niet dat u Personal Cloud kunt gebruiken om ruimte te besparen op uw telefoon, altijd en overal, op elk apparaat.

Als u al uw opslagruimte hebt gebruikt, dan kunt u geen nieuwe bestanden meer uploaden in de cloud. U kunt wel nog steeds handelingen uitvoeren die geen impact hebben op uw opslagvolume, zoals het downloaden of delen van bestanden.

Maak opslagruimte vrij of koop extra opslagruimte om opnieuw bestanden te kunnen toevoegen.

U kunt steeds controleren hoeveel opslagruimte u nog beschikbaar hebt:

  • via de Cloud-app op gsm of tablet
    Klik op het beginscherm van de Cloud-applicatie op .
  • via de Cloud-app op pc of Mac
    Klik op het beginscherm van de Cloud-applicatie op het menu Overzicht.
  • via de Proximus Cloud-website
    Surf naar www.proximuscloud.be en klik op uw gebruikersnaam, bovenaan rechts op het scherm.

Hier ziet u een overzicht van de gebruikte opslagruimte:

  • Totaal: het totale volume van uw account.
  • Gebruikt: het volume van de opgeslagen bestanden.
  • InPrullenbak: het volume van de verwijderde bestanden (enkel zichtbaar via de Cloud-app op pc of Mac)
  • Vrij: het resterende volume (enkel zichtbaar via de Cloud-app op pc of Mac)

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Proximus Forum

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.