Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Waarom kunt u niets meer toevoegen in de cloud?

Personal Cloud is onlangs veranderd. U hebt een iPhone en er worden geen bestanden meer geüpload naar uw Personal Cloud?

Als u de 'Optimaliseer iPhone-opslag'-instelling van iCloud hebt ingeschakeld, dan kunt u met Personal Cloud geen back-up maken van uw foto's en video's. 

Om dit te wijzigen, gaat u naar Instellingen > [uw naam] > iCloud > Foto's of Opslag (afhankelijk van uw iOS versie). Schakel de optie Optimaliseer iPhone-opslag uit. Vergeet niet dat u Personal Cloud kunt gebruiken om ruimte te besparen op uw telefoon, altijd en overal, op elk apparaat.

Als u al uw opslagruimte hebt gebruikt, dan kunt u geen nieuwe bestanden meer uploaden in de cloud. U kunt wel nog steeds handelingen uitvoeren die geen impact hebben op uw opslagvolume, zoals het downloaden of delen van bestanden. Hoe kunt u meer volume aankopen in de Cloud?

Maak opslagruimte vrij of koop extra opslagruimte om opnieuw bestanden te kunnen toevoegen.

U kunt steeds controleren hoeveel opslagruimte u nog beschikbaar hebt:

  • via de Cloud-app op gsm of tablet
    Klik op het beginscherm van de Cloud-app op .
  • via de Cloud-app op pc of Mac
    Klik op het beginscherm van de Cloud-app op het menu Overzicht.
  • via de Proximus Cloud-website
    Surf naar www.proximuscloud.be en klik op uw gebruikersnaam, bovenaan rechts op het scherm.

Hier ziet u een overzicht van de gebruikte opslagruimte:

  • Totaal: het totale volume van uw account.
  • Gebruikt: het volume van de opgeslagen bestanden.
  • InPrullenbak: het volume van de verwijderde bestanden (enkel zichtbaar via de Cloud-app op pc of Mac)
  • Vrij: het resterende volume (enkel zichtbaar via de Cloud-app op pc of Mac)

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze: