×
×

Uw bestanden zijn verdwenen

Zijn er bestanden verdwenen of niet zichtbaar in Cloud? Uw telefoon of Proximus Cloud zijn onlangs geüpgraded, waardoor u mogelijk sommige foto’s, video’s of documenten niet onmiddellijk kunt terugvinden in uw cloud.

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

    • Bestanden die u recent hebt toegevoegd in de oude versie van Cloud worden automatisch gekopieerd naar de nieuwe versie van Cloud, maar dit kan even duren. U hoeft uw bestanden dus niet opnieuw te uploaden.
    • Bestanden die u hebt opgeslagen op Facebook, Dropbox, Picasa, enz. kunt u niet langer bekijken via de nieuwe versie van Cloud. Deze bestanden blijven natuurlijk wel beschikbaar op hun oorspronkelijke platformen.
    • Bestanden die in de vuilnisbak of in quarantaine zitten, worden niet gekopieerd naar de nieuwe versie van Cloud. Dit geldt ook voor oudere versies van documenten (die werden opgeslagen via de functie ‘versioning’). U kunt deze bestanden nog raadplegen en indien nodig downloaden via belgacomcloud.be t.e.m. 31/12/2016. Daarna worden deze bestanden definitief verwijderd uit de cloud.
    • Videobestanden zijn in de nieuwe versie van Cloud terug te vinden in de map Foto’s. U kunt de filters gebruiken om enkel de videobestanden te tonen.
    • Fotocollecties heten nu Fotoalbums en zijn in de nieuwe versie van Cloud terug te vinden in de map Foto’s.
    • Muziekcollecties heten nu Afspeellijsten en zijn in de nieuwe versie van Cloud terug te vinden in de map Muziek.
    • Bestanden die u hebt gedeeld via Groupspace zijn in de nieuwe versie van Cloud terug te vinden in de map Groupspace. Dit geldt enkel voor de documenten waarvan u de eigenaar bent. Werden er ook bestanden met u gedeeld? Dan moet u opnieuw toegang vragen aan de eigenaar.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Proximus Forum

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.