×
×

Activeren of wijzigen van een optie of tv-bundel

Bestel een optie (bv. een Daily Travel Pass, een extra pakket aan data, tv-boeket, sport- of kinderzenders, Netflix) of tv-bundel via MyProximus of via uw tv-toestel.
Deze wijzigen of annuleren kan enkel via MyProximus, app of web.


Activeren


 
Via de MyProximus-app
  1. Kies uw product in Producten : tv, gsm, enz.
  2. Kies Opties.
  3. Kies de optie die u wilt activeren. Bevestig uw keuze.
  4. Uw optie is geactiveerd. Als het een tv-optie is, kunt u kijken naar uw nieuwe tv-programma’s binnen enkele uren. U ziet steeds een  naast de door u gekozen tv-bundel.
Activeer Netflix op uw tv

Nadat u Netflix hebt geactiveerd in MyProximus, dient u deze ook te activeren in uw tv-menu.

Via de MyProximus-website
U kunt alle opties en tv-bundels activeren via MyProximus.

  1. Log in op MyProximus om uw producten en diensten te beheren.
    Bekijk uw producten
  2. Klik op uw product in Producten. Alle beschikbare opties verschijnen op het scherm.
  3. Klik op de optie die u wilt activeren . In het geval van tv-opties, als u er een ziet, kan deze optie worden gekozen als een tv-bonus (inbegrepen bij uw Pack).
  4. Bevestig uw keuze.
  5. Uw optie is geactiveerd. In het geval van tv-opties, kunt u kijken naar uw nieuwe tv-programma’s binnen enkele uren. U ziet steeds een  naast de door u gekozen tv-bundel.
Activeer Netflix op uw tv

Nadat u Netflix hebt geactiveerd in MyProximus, dient u deze ook te activeren in uw tv-menu.

Via het tv-menu

U kunt de tv-opties activeren via uw tv-menu: Movies&Series, Netflix, Family, All Sport, enz.

Nieuw tv-menu

Nieuwe TV menu

  1. Druk op la touche on demand en ga naar Shop > Activeer een optie.
  2. Maak uw keuze uit de opties, tv-boeketten en passen.
  3. Selecteer Activeer deze optie. U krijgt een verwittigingsbericht wanneer het een tv-bundel betreft.
  4. Voer uw pincode in (standaard 1234, behalve indien u uw pincodes voor Proximus TV gewijzigd hebt) en bevestig.
Tv-menu

TV menu

  1. Druk op la touche on demand en ga naar Mijn account > Abonnement > Shopping.
  2. Maak uw keuze uit de opties, tv-boeketten en passen.
  3. Selecteer Bestellen. U krijgt een verwittigingsbericht wanneer het een tv-bundel betreft.
  4. Voer uw pincode in (standaard 1234, behalve indien u uw pincodes voor Proximus TV gewijzigd hebt ) en bevestig.


Wijzigen of deactiveren


 

U kunt een optie deactiveren via de MyProximus-website of -app . Indien u de tv-bundel in uw Pack wilt wijzigen, dient u deze bundel eerst te deactiveren vooraleer een nieuwe te activeren.

Via de MyProximus-app
  1. Kies uw product (tv, gsm, enz.) in Producten.
  2. Kies Opties.
  3. Kies de optie die u wilt deactiveren. Bevestig uw keuze.
  4. Uw optie is gedeactiveerd. Indien de optie een tv-bundel betreft, kunt u direct een andere kiezen. U kunt kijken naar uw nieuwe tv-programma’s binnen enkele uren.
Netflix deactiveren

U moet uw Netflix-account opzeggen, anders blijft uw betaling via Proximus doorlopen. Daarna kunt u uw optie of uw favoriete tv-bundel wijzigen of deactiveren.

Via de MyProximus-website
  1. Log in op MyProximus om uw producten en diensten te beheren.
    Bekijk uw producten
  2. Klik op uw product : tv, gsm, enz. Alle beschikbare opties verschijnen op het scherm. Ziet u een  Dan is deze optie gekozen als tv-bundel (inbegrepen bij uw Pack).
  3. Klik op de optie die u wilt deactiveren.
  4. Bevestig uw keuze.
  5. Uw optie is gedeactiveerd. Indien de optie een tv-bundel betreft, kunt u direct een andere kiezen. U kunt kijken naar uw nieuwe tv-programma’s binnen enkele uren.
Netflix deactiveren

U moet uw Netflix-account opzeggen, anders blijft uw betaling via Proximus doorlopen. Daarna kunt u uw optie of uw favoriete tv-bundel wijzigen of deactiveren.


Probleem met activering?


 
U wilde een tv-optie of bonus activeren en u ontving een sms met de mededeling dat de bestelling tijdelijk onmogelijk is. Waarom? U heeft waarschijnlijk al een bestelling in uitvoering: een gsm, een Wi-Fi Booster, een extra decoder, enz.

Om dit te controleren, ga naar MyProximus of de MyProximus app in Meer > Mijn bestellingen. Zodra de bestelling is geleverd, kunt u uw optie of TV Bonus weer activeren. Heeft u geen bestellingen in uitvoering? Neem contact met ons op.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze:

Hulp nodig?