×
×

Uw abonnement of Pay&Go-kaart wijzigen

Hebt u al een abonnement of Pay&Go-kaart? Dan kunt u dit eenvoudig wijzigen en overschakelen naar een ander tariefplan. Raadpleeg de tarieven van uw huidig tariefplan. Hebt u een Pay&Go-kaart en kent u uw tariefplan niet? Toets #122# in en druk op de beltoets.

  • Wilt u overschakelen naar een Pay&Go-kaart?
    • Als u al een Pay&Go-kaart hebt, dan kunt u bellen naar het gratis nummer 1911. U mag 3 keer per jaar gratis overschakelen, vanaf de 4de keer betaalt u € 6,20 per omschakeling.
    • Als u een abonnement hebt, dan moet u onze klantendienst contacteren om over te schakelen naar een Pay&Go-kaart. Is uw abonnement een onderdeel van een Pack? Kom dan langs in een van onze shops.
  • Wilt u overschakelen naar een abonnement?
    • Als u een abonnement hebt, dan kunt u overschakelen naar een ander abonnement via MyProximus. Is uw abonnement een onderdeel van een Pack? Kom dan langs in een van onze shops.

      1. Log in op MyProximus als beheerder om uw producten te bekijken.
        Bekijk uw producten
      2. Klik op uw gsm-nummer.
      3. Scrol naar beneden. Onder Je mobiele abonnement, klik op Alternatieve plannen tonen.
      4. Kies het gewenste tariefplan en klik op Bestellen.
      5. Klik op Bevestigen om van tariefplan te wijzigen.
    • Als u al een Pay&Go-kaart hebt, dan kunt u een abonnement kiezen en bestellen. Als er nog belkrediet op uw Pay&Go-kaart staat, dan wordt dit automatisch in mindering gebracht op uw 1ste factuur.

      Is uw abonnement gekoppeld aan een toestel?

      Hebt u gekozen voor een gsm met korting toen u een abonnement aanging? In de meeste gevallen kunt u nadien gewoon van tariefplan veranderen, maar uw DataPhone-optie kunt u niet veranderen.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.