Uw abonnement of Pay&Go-kaart wijzigen

Hebt u al een abonnement of Pay&Go-kaart? Dan kunt u dit eenvoudig wijzigen en overschakelen naar een ander tariefplan.

  • Wilt u overschakelen naar een Pay&Go-kaart?
    • Als u al een Pay&Go-kaart hebt, dan kunt u bellen naar het gratis nummer 1911. U mag 3 keer per jaar gratis overschakelen, vanaf de 4de keer betaalt u € 6,20 per omschakeling.
    • Als u een abonnement hebt, dan moet u onze klantendienst contacteren om over te schakelen naar een Pay&Go-kaart. Is uw abonnement een onderdeel van een Pack? Kom dan langs in een van onze shops.
  • Wilt u overschakelen naar een abonnement?
    • Als u een abonnement hebt, dan kunt u overschakelen naar een ander abonnement via MyProximus. Is uw abonnement een onderdeel van een Pack? Kom dan langs in een van onze shops.

      Wijzig uw abonnement
      Beheerder of gebruiker in MyProximus?

      Per gezin kan slechts 1 persoon in MyProximus (de "beheerder") alle abonnementen (internet, gsm's, tv, vaste lijn, …) met hetzelfde klantnummer beheren. De anderen (de "gebruikers") zien er enkel hun eigen verbruik. Bent u beheerder of gebruiker in MyProximus?

    • Als u al een Pay&Go-kaart hebt, dan kunt u een abonnement kiezen en bestellen. Als er nog belkrediet op uw Pay&Go-kaart staat, dan wordt dit automatisch in mindering gebracht op uw 1ste factuur.

      Is uw abonnement gekoppeld aan een toestel?

      Hebt u gekozen voor een gsm met korting toen u een abonnement aanging? In de meeste gevallen kunt u nadien gewoon van tariefplan veranderen, maar uw DataPhone-optie kunt u niet veranderen.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u


Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.

Contact