×
×

Uw abonnement of Pay&Go-kaart wijzigen

U kunt eenvoudig én gratis overschakelen naar een ander tariefplan als u al een Pay&Go-kaart of een abonnement hebt.

Wilt u uw huidige tarieven kennen? Raadpleeg uw tarieven. Om de naam van uw Pay&Go-tariefplan te kennen, toets #122# in en druk op de beltoets.

Overschakelen naar een Pay&Go-kaart

  • Als u al een Pay&Go-kaart hebt, dan kunt u bellen naar het gratis nummer 1911. U mag 3 keer per jaar gratis overschakelen, vanaf de 4de keer betaalt u € 6,20 per omschakeling.
  • Als u een abonnement hebt, dan moet u onze klantendienst contacteren om over te schakelen naar een Pay&Go-kaart. Is uw abonnement een onderdeel van een Pack? Kom langs in een van onze shops.

Overschakelen naar een abonnement

  • Als u al een Pay&Go-kaart hebt, dan kunt u een abonnement kiezen en bestellen. Als er nog belkrediet op uw Pay&Go-kaart staat, dan wordt dit automatisch in mindering gebracht op uw 1ste factuur.
  • Als u een abonnement hebt, dan kunt u overschakelen naar een ander abonnement via MyProximus. Lukt het toch niet via MyProximus? Kom langs in een van onze shops.

Opmerking: Hebt u gekozen voor een gsm met korting toen u een abonnement aanging? In de meeste gevallen kunt u nadien gewoon van tariefplan veranderen, maar uw DataPhone-optie kunt u niet veranderen.


MyProximus-app


 
  1. Open de MyProximus-app en meld u aan als beheerder. Hebt u de app nog niet? Download de MyProximus-app.
  2. Tik op Producten.
  3. Tik op uw gsm-nummer.
  4. Tik op Meer info.
  5. Tik op Alternatieve plannen.
  6. Kies het gewenste tariefplan en klik op Bestellen.
  7. Klik op Bestellen om te bevestigen.

MyProximus-website


 
  1. Log in op MyProximus als beheerder om uw producten te bekijken. U hebt nog geen MyProximus-account? Schrijf u in.
    Bekijk uw producten
  2. Klik op uw gsm-nummer.
  3. Scrol naar beneden tot in het midden van de pagina. Onder Je mobiele abonnement, klik op Alternatieve plannen tonen.
  4. Kies het gewenste tariefplan en klik op Bestellen.
  5. Klik op Bevestigen om van tariefplan te wijzigen.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze:

Hulp nodig?