U hebt een factuur met enkel gsm-nummers? We geven uitleg bij de posten zoals ze voorkomen op uw maandelijkse factuur.
Bent u al overgeschakeld naar de nieuwe lay-out (zonder rood overschrijvingsformulier)? Lees dan de toelichting bij uw aanrekening (privé-klant) of de toelichting bij uw factuur (professionele klant).
Via MyProximus (web en app) kunt u uw factuur online raadplegen, maar ook uw verbruik raadplegen, gsm-opties beheren … Klik op proximus.be/mijnfactuur.
Al ingeschreven op MyProximus? Dan kunt u:
Nog niet ingeschreven op MyProximus? Registeer u met uw gsm-nummer.
Wilt u, in afwachting van uw volgende factuur, uw lopend verbruik nakijken?
Download de app van MyProximus en check of uw verbruik correct is.
Andere kosten en tegoeden: Dit zijn kosten die slechts 1 keer worden aangerekend voor een reactivering of bij een aanmaning wanneer u uw factuur te laat betaald hebt. Op reactiverings- en aanmaningskosten is er geen btw verschuldigd.
Hoog verbruik?
Overdracht naar volgende maand: Overdracht is niet meer van toepassing.
Mobiele betalingen en diensten door derden
Hebt u gebruik gemaakt van sms-parkeren of van televoting, dan vindt u hier de bedragen terug. De kost van deze diensten wordt rechtstreeks doorgestort aan de betrokken externe leverancier.
Als u nog andere vragen over uw factuur hebt, kijk dan hier de antwoorden na of contacteer ons.