Hoe uw limiet voor mobiele betalingen aanpassen?

U betaalt geregeld met uw gsm of tablet (sms-parkeren, tickets van De Lijn, digitale muziek of apps, enz.)? U kunt de aankooplimiet ervan afstemmen op uw verbruik. De werkwijze hangt af van uw situatie.

U hebt enkel gsm-nummers of een Pay&Go-kaart?

Enkel als beheerder van de klantrekening kunt u, voor uw eigen nummer en voor alle mobiele nummers die u beheert, deze limiet verhogen of verlagen. Ga als volgt te werk.

  1. Log in op MyProximus en klik op uw mobiele nummer.
  2. Selecteer op de pagina Mobiles, in de rubriek Diensten, aan de hand van het plusteken, Proximus M-Pay.
  3. Klik op Configureren, waarna de pagina met uw M-Pay-parameters zich opent.
  4. Klik onder "Maximaal maandelijks bedrag van uw Proximus M-Pay-aankopen" op Wijzigen.
  5. De eerste keer krijgt u de Algemene voorwaarden van Proximus M-Pay te zien. Lees en aanvaard deze.
  6. Kies onder "Maximaal maandelijks bedrag van uw Proximus M-Pay-aankopen" uw persoonlijke maandelijkse aankooplimiet. Wilt u geen enkele mobiele betaling meer kunnen uitvoeren, vink dan "Wijziging van de dienst: deactiveer Proximus M-Pay" aan.
  7. Bevestig door op Instellen te klikken.

U kunt deze limiet op elk moment opnieuw wijzigen.

U hebt ook een vaste lijn, internet of tv?

Standaard staat de mogelijkheid tot mobiele betalingen aan, met een vastgelegde limiet van 100 euro. U kunt deze uitzetten of opnieuw aanzetten. Bel ons hiervoor op 0800 22 800.

Heeft deze info u geholpen?



Meer

Forum

Geen antwoord gevonden? Vraag het onze community waar klanten en experts elkaar helpen.

Forum
Contact