Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Hoe uw limiet voor mobiele betalingen aanpassen?

U betaalt geregeld met uw gsm of tablet (sms-parkeren, tickets van De Lijn, digitale muziek of apps, enz.)? Als u een abonnement hebt, kunt u via MyProximus de maandelijkse aankooplimiet ervan afstemmen op uw budget. U moet ingeschreven zijn op MyProximus en beheerder van uw account zijn. Dan kunt u dit doen voor uw eigen gsm-nummer en alle nummers die u beheert. Ga als volgt te werk:

Via de app

Het is tijdelijk niet mogelijk de maandelijkse aankooplimiet aan te passen via de app. U kunt hiervoor de terecht op MyProximus via de website.

Via de website
  1. Klik op onderstaande knop en meld u aan.

    Bekijk uw producten
  2. Klik op uw mobiele nummer.
  3. Klik op Instellingen en bekijk Mobiele betalingen.
  4. Kies onder Uw maximumbedrag per maand uw persoonlijke maandelijkse aankooplimiet en bevestig door op Bewaar te klikken.
    Wilt u geen enkele mobiele betaling meer kunnen uitvoeren, zet de schuiver dan op Off, vink de voorwaarden aan en klik op Beëindigen.

U kunt deze limiet op elk moment opnieuw wijzigen of opnieuw aanzetten.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze:

Hulp nodig?