Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Uw factuur of aanrekening per e-mail, via Zoomit of per post?

U kunt kiezen op welke manier u uw factuur of aanrekening wilt ontvangen:

  • Per e-mail en eventueel ook per sms: een elektronisch document in pdf-formaat.
  • Via Zoomit: een elektronisch document in pdf-formaat in uw Internet Banking. U kunt ze daar meteen betalen.
  • Met de post: een papieren document.

Stel dit in via MyProximus (app of web). U moet ingeschreven zijn op MyProximus en ingelogd zijn als beheerder van uw account.

Ga daarna als volgt te werk.

Per e-mail / per sms?
  1. Via de app? Tik in de MyProximus app op Facturen en vervolgens op Kies de verzendingswijze van uw factuur.
    Via de website? Klik op onderstaande knop en meld u aan.

    Verander uw verzendmethode
  2. Het groene vinkje duidt aan hoe u uw factuur of aanrekening momenteel ontvangt.
  3. Klik op Per e-mail.
  4. Bent u privé-klant? Uw e-mailadres is al ingevuld. Uw factuur of aanrekening liever naar een ander e-mailadres?
    Bent u professionele klant? Vul het e-mailadres in dat u wilt gebruiken.
  5. Wilt u ook een verwittiging per sms (niet verplicht)? Selecteer dan uw gsm-nummer uit de lijst of vul het in. Geen sms nodig? Vink Geen sms notificatie gewenst aan.
  6. Klik op Bevestig uw selectie.

Als u kiest voor ‘per e-mail’, bent u niet verplicht te betalen met domiciliëring.

Via Zoomit?
  1. Via de app? Tik in de MyProximus app op Facturen en vervolgens op Kies de verzendingswijze van uw factuur.
    Via de website? Klik op onderstaande knop en meld u aan.

    Verander uw verzendmethode
  2. Het groene vinkje duidt aan hoe u uw factuur of aanrekening momenteel ontvangt.
  3. Klik op Via Zoomit.
  4. Vul het juiste bankrekeningnummer in waarop uw facturen of aanrekeningen moeten toekomen.
  5. Klik op Activeer Zoomit en bevestig.
  6. Open vervolgens uw Internet banking en vul in de Zoomit-rubriek het e mailadres in waarop Zoomit u bij elk nieuw document verwittigt.
  7. We doen het nodige. Na 24 uur ziet u in MyProximus Zoomit aangevinkt staan.

Hebt u andere vragen over Zoomit?

Per post?
  1. Via de app? Tik in de MyProximus app op Facturen en vervolgens op Kies de verzendingswijze van uw factuur.
    Via de website? Klik op onderstaande knop en meld u aan.

    Verander uw verzendmethode
  2. Het groene vinkje duidt aan hoe u uw factuur of aanrekening momenteel ontvangt.
  3. Selecteer Op Papier.
  4. Klik op Activeer Papier.
  5. We zullen het document sturen naar uw bestaande adres. U kunt dit adres van uw factuur of aanrekening online wijzigen.

Zodra u de aanpassingen bevestigt, ontvangt u uw facturen of aanrekeningen volgens uw nieuwe instelling. Is uw volgende factuur of aanrekening echter bij ons al in voorbereiding, wordt ze nog 1 keer op de oude manier verstuurd.

Tip: Op welke manier u uw factuur of aanrekening ook ontvangt, u kunt alle verbruiksdetails altijd online raadplegen en zelf kiezen hoe u ze wilt betalen. Denk zeker ook aan het betaalgemak van een domiciliëring.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze:

Hulp nodig?