×
×

Uw factuur of aanrekening per e-mail, via Zoomit of per post?

U kunt kiezen op welke manier u uw factuur of aanrekening wilt ontvangen:

  • Via e-mail en eventueel ook per sms: een elektronisch document in pdf-formaat.
  • Via Zoomit: een elektronisch document in uw Internet Banking. U kunt ze daar meteen betalen.
  • Met de post: een papieren document.

Stel dit via MyProximus (app of web). U moet ingeschreven zijn op MyProximus en beheerder van uw account zijn. Ga als volgt te werk.

Per e-mail / per sms?
  1. Via de app? Tik in de MyProximus-app op Facturen en vervolgens op Kies de verzendingswijze van uw factuur.
    Via de website? Klik op onderstaande knop en meld u aan.

    Verander uw verzendmethode
  2. Bent u privé-klant? Uw e-mailadres is al ingevuld. Uw factuur of aanrekening liever naar een ander e-mailadres?
    Bent u professionele klant? Vul het e-mailadres dat u wilt gebruiken.
  3. Wilt u ook een verwittiging per sms (niet verplicht)? Vul dan uw gsm-nummer is.
  4. Controleer of de juiste nummers aangevinkt staan: vink eventueel de facturen of aanrekeningen uit die u niet per e-mail wenst en klik op Verder en vervolgens op Bevestig.
  5. Open de e-mail "Uw inschrijving op 'Mijn elektronische factuur' van Proximus” die we u gestuurd hebben. Pas dan is de wijziging compleet.
Via Zoomit?
  1. Via de app? Tik in de MyProximus-app op Facturen en vervolgens op Kies de verzendingswijze van uw factuur.
    Via de website? Klik op onderstaande knop en meld u aan
    .
    Verander uw verzendmethode
  2. Selecteer Internet banking (Zoomit) en vul het juiste bankrekeningnummer in waarop uw facturen of aanrekeningen moeten toekomen.
  3. Controleer of de juiste nummers aangevinkt staan: vink eventueel de facturen of aanrekeningen uit die u niet via Zoomit wenst en klik op Verder en vervolgens op Bevestig.
  4. Open vervolgens uw Internet banking en vul in de Zoomit-rubriek het e‑mailadres in waarop Zoomit u bij elk nieuw document verwittigt.

Hebt u andere vragen over Zoomit?

Per post?
  1. Via de app? Tik in de MyProximus-app op Facturen en vervolgens op Kies de verzendingswijze van uw factuur.
    Via de website? Klik op onderstaande knop en meld u aan
    .
    Verander uw verzendmethode
  2. Selecteer Papier (per post).
  3. Controleer of de juiste nummers aangevinkt staan: vink eventueel de facturen of aanrekeningen uit die u niet per post wenst en klik op Verder en vervolgens op Bevestig.
  4. We zullen het document sturen naar uw bestaande adres. U kunt dit adres van uw factuur of aanrekening online wijzigen.

Indien u meer dan 1 factuur of aanrekening per maand ontvangt, kunt u, in bepaalde gevallen, slechts 1 verzendmethode voor beide documenten selecteren.

Zodra u de aanpassingen bevestigt, ontvangt u uw facturen of aanrekeningen volgens uw nieuwe instelling. Is uw volgende factuur of aanrekening echter bij ons al in voorbereiding, wordt ze nog 1 keer op de oude manier verstuurd.

Tip: Op welke manier u uw factuur of aanrekening ook ontvangt, u kunt alle details altijd online raadplegen en zelf kiezen hoe u ze wilt betalen. Denk zeker ook aan het betaalgemak van een domiciliëring.

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze:

Hulp nodig?