×
×

Uw factuur of aanrekening naar een ander e-mailadres?

U kunt uw factuur of aanrekening ontvangen op het e-mailadres van uw keuze.

Bent u een privé-klant?

Verander dan uw gebruikersnaam van MyProximus in het e-mailadres van uw voorkeur; enkel naar dat e-mailadres kan uw factuur of aanrekening gestuurd worden.

  1. Log in op MyProximus (enkel via de website) om een nieuw e-mailadres te kiezen.
    Wijzig uw e-mailadres
  2. U komt terecht op de Mijn Account-pagina. Verander het bestaande e-mailadres (=gebruikersnaam) in het e-mailadres van uw voorkeur. Uw wachtwoord kunt u behouden.
  3. Klik op Opslaan.
  4. Klik op de link in de e-mail "Bevestig uw MyProximus login", die we gestuurd hebben naar dit nieuwe e-mailadres.
  5. Log opnieuw in op MyProximus met uw nieuwe gebruikersnaam (= nieuw e-mailadres).
    Stel uw e-mailadres in
  6. U komt terecht op de Mijn Facturen-pagina. Volg nu de stappen om uw factuur of aanrekening per e-mail te ontvangen. Uw nieuwe e-mailadres is reeds ingevuld.

Na uw bevestiging, wordt uw volgende factuur of aanrekening naar het nieuwe e-mailadres verstuurd.
Is deze al in voorbereiding, wordt ze nog 1 keer naar het oude adres verstuurd.

Bent u een professionele klant?

  1. Log opnieuw in op MyProximus (enkel via de website) om een ander e-mailadres te kiezen.
    Kies uw e-mailadres
  2. Vul het e-mailadres van uw voorkeur in.

Na uw bevestiging wordt uw volgende factuur naar het nieuwe e-mailadres verstuurd.
Is deze al in voorbereiding, wordt ze nog 1 keer naar het oude adres verstuurd.
 

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Contact

Onze medewerkers staan steeds tot je dienst. Kies zelf hoe je contact met ons wil opnemen.