Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Een kopie of een duplicaat van uw factuur?

Bent u een factuur of aanrekening kwijt? U kunt een kopie terugvinden of een dubbel aanvragen. Hoe u te werk gaat, hangt af van hoe u het document normaal gezien ontvangt:

  • Ontvangt u uw factuur of aanrekening digitaal?

    Ontvangt u normaal gezien uw factuur of aanrekening als een pdf-document, toegestuurd via sms, via e-mail of via Zoomit? Dan vindt u altijd het origineel (= de rechtsgeldige digitale versie) van de factuur of aanrekening terug in MyProximus. U kunt deze afdrukken of digitaal opslaan. Kijk hoe u kunt een kopie opzoeken in MyProximus.

  • Ontvangt u uw factuur of aanrekening op papier?

    Ontvangt u normaal gezien uw factuur of aanrekening per post? Dan zijn er 2 mogelijkheden, afhankelijk van wat u nodig hebt:

    • Hebt u een kopie nodig? Een digitale kopie (een pdf met daarop diagonaal vermeld Informatie)  kunt u opzoeken in MyProximus. Kijk hoe u kunt een kopie opzoeken in MyProximus.

    • Hebt u een duplicaat nodig, d.w.z. een rechtsgeldige kopie (zonder een diagonale vermelding Informatie), bijvoorbeeld voor uw boekhouding? Vraag dan om een duplicaat per post op te sturen. Kijk hoe u een duplicaat kunt aanvragen.

Een kopie opzoeken in MyProximus

U kunt een digitale versie van uw factuur of aanrekening, opzoeken en downloaden via MyProximus. Volg de procedure om uw facturen of aanrekeningen te raadplegen en u hebt meteen het document. Zoekt u een ouder document dan u ziet in de lijst? Vraag dan een duplicaat aan. Kijk hoe u een duplicaat kunt aanvragen.

Opgelet! Deze digitale versie van uw factuur of aanrekening bevat enkel een samenvatting van uw verbruik. Er staan geen details van uw telefoon-, sms-of surfverkeer op.
Wilt u bv. toch weten wie u wanneer gebeld hebt? Dan kunt u uw verbruik raadplegen via MyProximus (enkel via de website).

Een duplicaat aanvragen

U kunt een rechtsgeldig duplicaat van uw factuur of aanrekening aanvragen. Neem hiervoor contact op per chat of per telefoon. De verzending neemt tot 10 werkdagen in beslag.

Opgelet! Deze papieren versie van uw factuur of aanrekening bevat enkel een samenvatting van uw verbruik. Er staan geen details van uw telefoon-, sms-of surfverkeer op.
Wilt u bv. toch weten wie u wanneer gebeld hebt? Dan kunt u uw verbruik raadplegen via MyProximus (enkel via de website).

Heeft deze info u geholpen?

Dank u

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze: