Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Het adres van je factuur of aanrekening wijzigen

Je wilt je factuur of aanrekening laten toekomen op een ander adres? Je kunt in MyProximus (via app en via web) het adres aanpassen. Je moet hiervoor beheerder zijn. Ga als volgt te werk:

  1. Via de app? Tik linksboven op je foto of op je initialen. Zie je er het logo? Meld je zelf eerst aan.
    Tik op Klantrekening.

    Via de website? Klik op onderstaande knop en meld je.
    Pas je adres aan
  2. Scroll naar Facturatieadres.
  3. Geef, indien je meer dan één factuur of aanrekening per maand van Proximus krijgt, het telefoonnummer op waarvan je het adres wilt veranderen.
  4. Vul het nieuwe adres in.
    • Indien gewenst, kun je het document op een postbus laten toekomen.
    • Indien gewenst, kun je een naam van een derde toevoegen (andere persoon, een bedrijfsnaam).
  5. Klik op Opslaan en Bevestig.

De wijzigingen worden, na controle, binnen de 5 dagen doorgevoerd. Als je factuur of aanrekening bij ons al in voorbereiding is, wordt ze nog één keer naar het oude adres verstuurd.

Ga je tevens verhuizen? Je kunt ons online op de hoogte brengen van je nieuwe adres. Je doet dit best 4 weken voor je verhuist.

Heb je een vraag?

Stel ze aan een van onze medewerkers. Maak een keuze:

Hulp nodig?