Ga direct naar de hoofdinhoud

Bizz Switch of Enterprise Switch installeren en gebruiken

Activeer en installeer Bizz Switch (voor KMO's) of Enterprise Switch (voor grote bedrijven) om je privé- en professionele oproepen op een en hetzelfde gsm-toestel te ontvangen en te beheren.


Bizz Switch

Activeren

Er zijn drie methodes om Bizz Switch te activeren:

  • Op internet: vul het formulier in. We bellen je binnen twee uur terug (van maandag tot vrijdag, van 9 u tot 18.30 u ).
  • Door te bellen naar 0800 22 500.
  • In een van onze winkels.

Is de activering gebeurd? Binnen 24 uur ontvangt je 2 sms'en met de bevestiging van je persoonlijke en je professionele nummer. Dat wijst erop dat je 2 nummers actief en gelinkt zijn. Daarna kun je de app downloaden.

Downloaden en installeren van de Bizz Switch applicatie

  1. Deactiveer wifi. De app kan enkel via het mobiele netwerk geladen worden. Nadat je de app een eerste keer hebt gebruikt, kun je opnieuw wifi gebruiken.
  2. Download en installeer de applicatie via de Play Store, de App Store of de Windows Store.

    Gsm of tablet Android 4.1 of hoger

    iPhone of iPad iOS 7.0 of hoger

    Windows Phone 8 en hoger

  3. Eerste gebruik van de app:
    1. Open de applicatie Bizz Switch.
    2. Vorm op het onthaalscherm je professionele telefoonnummer (Switch number).
    3. Daarna kun je weer overschakelen op wifi en Bizz Switch gebruiken.

Gebruik van de applicatie Bizz Switch

Open de applicatie Bizz Switch:

  • Activeer Switch om te bellen en gebeld te worden met je professionele nummer. Je ontvangt je professionele en persoonlijke oproepen.
    Tik op ON in de app.
  • Deactiveer Switch om te bellen en gebeld te worden met je persoonlijke nummer. Je ontvangt alleen je persoonlijke oproepen. Je professionele oproepen worden doorgeschakeld naar voicemail.
    Tik op OFF in de app.

Druk op het beginscherm van de applicatie op Bellen in Switch-voicemail. Je zult je persoonlijke en professionele berichten kunnen beluisteren.

Met de planningtool kunnen vooraf tijdsblokken worden bepaald waarbinnen Bizz Switch geactiveerd wordt. Druk op Planning op het beginscherm van de app en definieer de activeringsperiodes van Bizz Switch.

Bizz Switch werkt in het buitenland, maar je professionele nummer zal niet worden weergegeven op het telefoonscherm van je correspondent als je niet in België bent.

Klik op Roaming in het menu van de applicatie. Hier kun je kiezen om je persoonlijke nummer weer te geven of helemaal geen nummer.

Schakel je oproepen door naar één of meerdere nummers door te klikken op Call forwarding. Dit kan echter wel bijkomende kosten met zich meebrengen.

Doorschakeling van een bestaande oproep

Je had reeds een doorschakeling actief op je vaste lijn? Deze wordt gedeactiveerd met de installatie van Bizz Switch. Je dient deze te reactiveren op de app.

Bizz Switch gebruiken zonder de applicatie

Je hebt toegang tot enkele functies van Bizz Switch zonder de applicatie, via gelijk welke gsm:
  • De status van het Switch-nummer kennen: tik #200#0# en druk op de beltoets.
  • Het Switch-nummer activeren: tik #200#1# en druk op de beltoets.
  • Het Switch-nummer deactiveren: tik #200#2# en druk op de beltoets.
  • De planner activeren: tik #200#3# en druk op de beltoets.
  • De oproepdoorschakeling deactiveren: tik #200#4# en druk op de beltoets.

Je ontvangt een bevestiging per sms.

Zonder de app is de werking van  Bizz Switch beperkt

Het is sterk aangeraden de app te gebruiken, enkel zo geniet je van alle mogelijkheden en comfort.


Enterprise Switch

Activeren

Contacteer ons om Enterprise Switch te activeren.

Is de activering gebeurd? Binnen 24 uur ontvang je 2 sms'en met de bevestiging van je persoonlijke en je professionele nummer. Dat wijst erop dat je 2 nummers actief en gelinkt zijn. Daarna kun je de app downloaden.

Downloaden en installeren van de Enterprise Switch applicatie

  1. Deactiveer wifi. De app kan enkel via het mobiele netwerk geladen worden. Nadat je de app een eerste keer hebt gebruikt, kun je opnieuw wifi gebruiken.
  2. Download en installeer de applicatie via de Play Store, de App Store of de Windows Store.

    Gsm of tablet Android 4.1 of hoger

    iPhone of iPad iOS 7.0 of hoger

    Windows Phone 8 en hoger

  3. Eerste gebruik van de app:
    1. Open de applicatie Enterprise Switch.
    2. Vorm op het onthaalscherm je professionele telefoonnummer (Switch number).
    3. Daarna kun je weer overschakelen op wifi en Enterprise Switch gebruiken.

Gebruik van de applicatie Enterprise Switch

Open de applicatie Enterprise Switch:

  • Activeer Switch om te bellen en gebeld te worden met je professionele nummer. Je ontvangt je professionele en persoonlijke oproepen.
    Tik op ON in de app.
  • Deactiveer Switch om te bellen en gebeld te worden met je persoonlijke nummer. Je ontvangt alleen je persoonlijke oproepen. Je professionele oproepen worden doorgeschakeld naar voicemail.
    Tik op OFF in de app.

Druk op het beginscherm van de applicatie op Bellen in Switch-voicemail. Je zult je persoonlijke en professionele berichten kunnen beluisteren.

Met de planningtool kunnen vooraf tijdsblokken worden bepaald waarbinnen Enterprise Switch geactiveerd wordt. Druk op Planning op het beginscherm van de app en definieer de activeringsperiodes van Enterprise Switch.

Enterprise Switch werkt in het buitenland, maar je professionele nummer zal niet worden weergegeven op het telefoonscherm van je correspondent als je niet in België bent.

Klik op Roaming in het menu van de applicatie. Hier kun je kiezen om je persoonlijke nummer weer te geven of helemaal geen nummer.

Schakel je oproepen door naar één of meerdere nummers door te klikken op Call forwarding. Dit kan echter wel bijkomende kosten met zich meebrengen.

Doorschakeling van een bestaande oproep

Je had reeds een doorschakeling actief op je vaste lijn? Deze wordt gedeactiveerd met de installatie van Enterprise Switch. Je dient deze te reactiveren op de app.

Enterprise Switch gebruiken zonder de applicatie

Je hebt toegang tot enkele functies van Enterprise Switch zonder de applicatie, via gelijk welke gsm:
  • De status van het Switch-nummer kennen: tik #200#0# en druk op de beltoets.
  • Het Switch-nummer activeren: tik #200#1# en druk op de beltoets.
  • Het Switch-nummer deactiveren: tik #200#2# en druk op de beltoets.
  • De planner activeren: tik #200#3# en druk op de beltoets.
  • De oproepdoorschakeling deactiveren: tik #200#4# en druk op de beltoets.

Je ontvangt een bevestiging per sms.

Zonder de app is de werking van Enterprise Switch beperkt

Het is sterk aangeraden de app te gebruiken, enkel zo geniet je van alle mogelijkheden en comfort.

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!

Contacteer ons