Meer vragen over MyProximus

Gebruik de MyProximus-portals om eenvoudig de verschillende aspecten van je bedrijfsaccount te beheren. Krijg snel een overzicht van alle vaste en mobiele producten en oplossingen die je bedrijf momenteel gebruikt.

Voordelen voor je bedrijf
  • Raadpleeg de facturen en het verbruik voor je vaste en mobiele oplossingen.
  • Beheer je abonnementen, tariefplannen en opties.
  • Beheer de activiteit van je vloot.
  • Krijg toegang tot andere applicaties zoals e-troubleshooting, geïntegreerde rapporteringsportal en nog veel meer.
2 selfserviceportals in MyProximus

MyProximus bestaat uit 2 selfservic portals:

  • MyProximus Office voor vaste producten en oplossingen
  • MyProximus Mobile voor mobiele producten en oplossingen met toegang tot:
    • My Business: beheer je volledige bedrijfsvloot.
    • My Personal Mobile: beheer je persoonlijke mobiele toestel als onderdeel van je bedrijfsvloot.

Creëer als professionele klant een MyProximus-account met behulp van je identificatiegegevens. Ontdek hoe je je klantnummer, je activeringscode en de datum van ontvangst (met elke factuur ontvangt je een nieuwe activeringscode die geldig blijft voor 4 maanden) vindt.

Je werkt voor een bedrijf

Er zijn 3 manieren om je MyProximus-identificatiegegevens te vinden:

  • Telefonisch:
    • Bel het gratis nummer 0800 22 200 vanop eender welke telefoon en ontvang je code per post binnen 3 werkdagen.
    • Bel je accountmanager als je bedrijf een accountmanager heeft.
  • Op een papieren factuur als de factuur minder dan 4 maanden oud is
  • In de welkomstbrief die je ontving toen je Proximus-klant werd (als de brief minder dan 4 maanden oud is)
Je werkt voor Carrier & Wholesale

Registreer door een mail te sturen naar wholesale@proximus.com en niet in MyProximus op proximus.be.

Je werkt voor een partner

Stuur een e-mail naar partnermanagement@proximus.be om je identificatiegegevens te ontvangen.

Wat te doen als je inlogproblemen hebt?

We helpen je graag om je inlogproblemen op te lossen:

  • Voor problemen om in te loggen op MyProximus Office: bel het MyProximus Team op het gratis nummer 0800 22 200.
  • Voor problemen om in te loggen op MyProximus Mobile: contacteer je Mobile Customer Support Officer of het MyProximus Team.
  • Voor problemen om in te loggen op MyProximus ICT: bel het MyProximus Team op het gratis nummer 0800 22 200.
Als Proximus-klant voor mobiele diensten met toegang tot MyProximus Mobile kun je via je MyProximus-platform de volgende transacties uitvoeren:
  • Een nieuwe simkaart toevoegen aan een bestaand nummer in geval van verlies, diefstal of defect
  • Het simkaartnummer, het simkaarttype en de pukcode van een mobiel nummer opvragen
  • Mobiele opties toevoegen, wijzigen of verwijderen
    • Opties m.b.t. mobiele data
    • Internationale/roamingopties
    • Blokkeringen
  • Je tariefplannen wijzigen
Simkaart omruilen

Als een simkaart van je vloot verloren, gestolen of defect is, kun je op elk ogenblik een nieuw simkaartnummer aan dat mobiel nummer toewijzen. Je zult een e-mail ontvangen om de ontvangst van je verzoek te bevestigen. Het kan echter tot twee uur duren eer onze systemen het nieuwe simkaartnummer hebben geactiveerd. Om na te gaan of je nieuwe simkaart is geactiveerd, kun je vragen om de info i.v.m. de simkaarttransactie te tonen.

Simkaartgegevens weergeven

Het simkaartnummer, het simkaarttype en de pukcode van een mobiel nummer raadplegen en een kopie van de informatie via e-mail ontvangen.

Opties wijzigen

Je roamingopties, mobiele dataopties, blokkeringen, en gratis diensten voor een of meer mobiele nummers, binnen hetzelfde tariefplan, tegelijk wijzigen. De getoonde prijzen zijn catalogusprijzen. Speciale contractuele voorwaarden of kortingen worden niet getoond maar zullen worden toegepast zoals overeengekomen in het contract. Een transactie m.b.t. het wijzigen van een optie kan enkel worden doorgevoerd op actieve mobiele nummers en op mobiele nummers die geen tariefplan op maat hebben.

Je krijgt een e-mail om de ontvangst van je verzoek te bevestigen. Het kan echter tot twee uur duren eer onze systemen de wijzigingen hebben geactiveerd. Om na te gaan of je opties zijn geactiveerd/gedeactiveerd, kun je de status van je transacties nagaan via het hoofdstuk Transaction Status.

Tariefplan wijzigen

Je kunt het tariefplan van een of meer mobiele nummers, binnen hetzelfde tariefplan, tegelijk wijzigen. De getoonde prijzen zijn catalogusprijzen. Speciale contractuele voorwaarden of kortingen worden niet getoond maar zullen worden toegepast zoals overeengekomen in het contract. Een transactie m.b.t. de wijziging van een tariefplan kan enkel worden doorgevoerd op actieve mobiele nummers en op mobiele nummers die geen tariefplan op maat hebben.

Je krijgt een e-mail om de ontvangst van je verzoek te bevestigen. Het kan echter tot de volgende dag duren eer onze systemen de wijzigingen hebben geactiveerd. Om na te gaan of je nieuwe tariefplannen zijn geactiveerd, kun je de status van je transacties nagaan via het hoofdstuk Transaction Status.

Om contractuele redenen kunnen enkel de Smart-, Easy-, Bizz Smart- en Bizz Mobile-tariefplannen als nieuw tariefplan worden gekozen.