Support aanvragen

Heb je een probleem met je vaste product, wil je iets wijzigen omwille van een verhuis of heb je een andere vraag over het gebruik ervan? Vraag om technische of administratieve assistentie door een ticket aan te maken via MyProximus Enterprise.

Wat heb je hiervoor nodig?

Je moet ingeschrevenNieuw venster en aangemeldNieuw venster zijn op MyProximus Enterprise en er de vaste producten van je bedrijf kunnen beheren. De Digital Access Owner kan je hiervoor toegang toegangNieuw venster geven.

Ga als volgt te werk:

  1. Log in op MyProximus Enterprise met onderstaande knop
    Support aanvragen Nieuw venster
  2. Klik op Producten. Heb je hier geen toegang toe? De Digital Access Owner binnen je bedrijf kan je profiel beherenNieuw venster .
  3. Klik op Vast en Uw vaste producten beheren.
  4. Je ziet nu een overzicht van je vaste producten.
  5. Klik op het product waarvoor je technische of administratieve assistentie wenst.
  6. Je komt terecht in het tabblad Support.
  7. Kies het type ondersteuning dat je wenst. Opgepast, voor support bij een aanvullende dienst of Add-on van je vaste product, vraag dan om assistentie via je vaste product.
  8. Afhankelijk van de keuze, volg de stappen of vul het formulier in.
  9. Dien je verzoek in.

We volgen je aanvraag zo snel mogelijk op. Je kan de vooruitgang volgen via Opvolging.

Is het gelukt?


Nee, ik heb meer hulp nodig
Ja, bedankt!