Kabel gebroken of beschadigd?

Raakte een Proximus-kabel aan je gevel, in je kelder of technische kast gebroken of beschadigd? Laat het ons weten zodat we zo snel mogelijk een technicus ter plaatse kunnen sturen.

  1. Download en open de app Proximus SOS Kabel;
    Play Store Nieuw venster voor Android 
    App Store Nieuw venster voor iPhone en iPad
  2. Druk op   rechts bovenaan het startscherm.
  3. Selecteer de plaats van het incident: gevel, kelder of technishe kast. Druk op Volgende.
  4. Neem maximaal 5 foto’s van het incident of upload de foto’s via je mobiele telefoon. Hoe meer en hoe verschillender de foto’s die je toevoegt, hoe efficiënter we je dossier kunnen behandelen. Druk op Volgende.
  5. Leg het probleem uit en geef het adres aan. Druk op Verzenden.

Je krijgt een melding in de app wanneer het bezoek van de technicus wordt voorzien.

Heb je genoeg info?


Nee, ik heb meer hulp nodig
Ja, bedankt!