- Commerciële naam:
- Bij het BIPT aangegeven naam:
- Proximus Easy
- Proximus Smart
- Generation MTV
- Beschrijving: abonnement
- Bereik: nationaal
- Belangrijkste technische vereisten2: aankoop van een postpaid simkaart. Het tariefplan wordt in real time geactiveerd.
- Maatregel(en) genomen ten dienste van de gehandicapten (aanwezigheid en verduidelijking indien van toepassing): sociaal tarief
- Noodzakelijke apparatuur en eindapparatuur: een gsm
- Aanvraagformaliteit(en): ondertekening van een contract en kopie van de identiteitskaart. Via een Proximus-verkooppunt of via de website/Directe verkoop/Klantendienst.
- Marketingpunten: via een Proximus-verkooppunt of via de website/Directe verkoop/Klantendienst.
- Contractueel bepaalde leveringstermijn3 / Commerciële leveringstermijn3 / Contractueel bepaalde termijn voor het lichten van storingen: Art. 2.2 Algemene voorwaarden van de Proximus-dienst (.pdf)
- Tarieven en mogelijke korting(en): bekijk onze abonnementen
- Minimumduur van het contract en opzegmogelijkhe(i)d(en) (desgevallend duur van de opzegtermijn en opzegvergoeding): Tenzij uitdrukkelijk en schriftelijk een bepaalde duur wordt vermeld, wordt het contract gesloten voor onbepaalde duur (opzegtermijn van 1 maand)
- Facturatiemethode(s) en -termijn(en): maandelijkse facturatie
- Details verstrekt bij de facturatie: er zijn 3 detailniveaus:
- AL of gedetailleerde factuur
- SN of samenvatting van de nationale gesprekken en de rest gedetailleerd
- FS of niet-gedetailleerde factuur
- Betalingsmodaliteit(en): bank- en postoverschrijving, direct debit, kredietkaart.
- Type en kenmerk(en) (o.a. oproepnummer(s) en openingsuren van de helpdesk): hier krijgt u alle informatie over onze producten en diensten:
- 6000 gratis vanaf uw Proximus-gsm in België en in het buitenland (indien het nummer beschikbaar is)
- 078 05 6000 vanaf een ander toestel in België
- +32 78 05 6000 vanuit het buitenland (indien het verkorte nummer 6000 niet beschikbaar is)
Wettelijke vermeldingen - telefoondienst en internettoegang
Vaste telefoondienst
- Commerciële naam: Klassieke telefoonlijn
- Bij het BIPT aangegeven naam: Telefoondienst
- Beschrijving: Telefoondienst (abonnement en verkeer)
- Bereik: nationaal
- Belangrijkste technische vereisten (met name die welke noodzakelijk zijn om de dienst en/of het netwerk in kwestie zelf (dus door de gebruiker zelf thuis) te activeren): beschikbaarheid van de koperlijn bij de gebruiker thuis
- Maatregel(en) genomen ten dienste van de gehandicapten (aanwezigheid en verduidelijking indien van toepassing): sociaal tarief voor begunstigden die voldoen aan bepaalde voorwaarden
- Noodzakelijke apparatuur en eindapparatuur: vaste telefoon
- Aanvraagformaliteit(en): overhandiging aan of versturing naar de klant van een brief met de bevestiging van de bestelling en controle van de identiteitskaart - Proximus-verkooppunten E-shop/Directe verkoop/Klantendienst
- Marketingpunten: Proximus-verkooppunten. E-shop/Directe verkoop/Klantendienst
- Contractueel bepaalde leveringstermijn (aanwezigheid en aantal dagen indien van toepassing): Art.12 Algemene Voorwaarden voor Telefonie (.pdf)
- Commerciële leveringstermijn (aanwezigheid en aantal dagen indien van toepassing): Art.12 Algemene Voorwaarden voor Telefonie (.pdf)
- Contractueel bepaalde termijn voor het lichten van storingen: Art.12 Algemene Voorwaarden voor Telefonie (.pdf)
- Tarieven en mogelijke korting(en): Klassieke Telefoonlijn
- Minimumduur van het contract en opzegmogelijkhe(i)d(en) (desgevallend duur van de opzegtermijn en opzegvergoeding): contract van onbepaalde duur (opzegtermijn van 1 maand)
- Methode(s) en termijn(en) voor facturatie of aanrekening: tweemaandelijkse facturatie of aanrekening
- Details verstrekt bij de facturatie of aanrekening: gedetailleerde facturatie of aanrekening op aanvraag
- Betalingsmodaliteit(en): bank- en postoverschrijving, direct debit
- Type en kenmerk(en) (o.a. oproepnummer(s) en openingsuren van de helpdesk): info over producten & diensten, bestellingen, storingen, facturen of aanrekeningen: 0800 22 800
Internet
- Commerciële naam: Proximus Internet
- Bij het BIPT aangegeven naam: Proximus Internet
- Beschrijving: internettoegang
- Bereik: nationaal
- Belangrijkste technische vereisten (met name die welke noodzakelijk zijn om de dienst en/of het netwerk in kwestie zelf (dus door de gebruiker zelf thuis) te activeren): aankoop van een ADSL/VDSL-modem
- Activering door Proximus
- Configuratie van de pc
- Maatregel(en) genomen ten dienste van de gehandicapten (aanwezigheid en verduidelijking indien van toepassing): sociaal tarief voor begunstigden die voldoen aan bepaalde voorwaarden
- Noodzakelijke apparatuur en eindapparatuur: ADSL/VDSL-modem
- Aanvraagformaliteit(en): overhandiging aan of versturing naar de klant van een brief met de bevestiging van de bestelling en controle van de identiteitskaart - Proximus-verkooppunten E-shop/Directe verkoop/Klantendienst
- Marketingpunten: Proximus-verkooppunten. E-shop/Directe verkoop/Klantendienst
- Contractueel bepaalde leveringstermijn (aanwezigheid en aantal dagen indien van toepassing): Art. 8 Algemene Voorwaarden (.pdf)
- Contractueel bepaalde termijn voor het lichten van storingen: Art. 11 Algemene Voorwaarden (.pdf)
- Tarieven en mogelijke korting(en): Internettoegang
- Minimumduur van het contract en opzegmogelijkhe(i)d(en) (desgevallend duur van de opzegtermijn en opzegvergoeding): contract van onbepaalde duur (opzegtermijn van 1 maand)
- Methode(s) en termijn(en) voor facturatie of aanrekening: tweemaandelijkse facturatie of aanrekening
- Details verstrekt bij de facturatie of aanrekening: gedetailleerde facturatie of aanrekening op aanvraag
- Betalingsmodaliteit(en): bank- en postoverschrijving, direct debit
- Type en kenmerk(en) (o.a. oproepnummer(s) en openingsuren van de helpdesk): info over producten & diensten, bestellingen, storingen, facturen of aanrekeningen: 0800 22 800
Mobiele telefoondienst
-
-
- Commerciële naam:
- Bij het BIPT aangegeven naam:
- Proximus Easy
- Proximus Smart
- Generation MTV
- Beschrijving: herlaadkaart
- Bereik: nationaal
- Belangrijkste technische vereisten2: aankoop van een prepaid simkaart. De simkaart wordt geactiveerd vanaf de eerste nationale oproep die de klant tot stand brengt.
- Maatregel(en) genomen ten dienste van de gehandicapten (aanwezigheid en verduidelijking indien van toepassing): sociaal tarief
- Noodzakelijke apparatuur en eindapparatuur: een gsm
- Aanvraagformaliteit(en): geen speciale formaliteiten. Via een Proximus-verkooppunt of via de website/Directe verkoop/Klantendienst.
- Marketingpunten: via een Proximus-verkooppunt of via de website/Directe verkoop/Klantendienst.
- Contractueel bepaalde leveringstermijn3 / Commerciële leveringstermijn3 / Contractueel bepaalde termijn voor het lichten van storingen: Art. 1.1 Algemene voorwaarden Pay&Go (.pdf)
- Tarieven en mogelijke korting(en): bekijk onze herlaadkaarten
- Minimumduur van het contract en opzegmogelijkhe(i)d(en) (desgevallend duur van de opzegtermijn en opzegvergoeding): contract van onbepaalde duur
- Facturatiemethode(s) en -termijn(en): geen factuur
- Details verstrekt bij de facturatie: niet van toepassing
- Betalingsmodaliteit(en): prepaid simkaarten zijn herlaadbaar via internet, uw gsm, een winkel of herlaadmachine, aan een geldautomaat of in een telefooncel of u kunt kiezen voor direct debit met een automatische herlaadbeurt.
- Type en kenmerk(en) (o.a. oproepnummer(s) en openingsuren van de helpdesk: Hier krijgt u alle informatie over onze producten en diensten:
- 6000 gratis vanaf uw Proximus-gsm in België en in het buitenland (indien het nummer beschikbaar is)
- 078 05 6000 vanaf een ander toestel in België
- +32 78 05 6000 vanuit het buitenland (indien het verkorte nummer 6000 niet beschikbaar is)
- In sommige gevallen wordt toegestaan dat een dienst wordt gelijkgesteld met een netwerk.
- Met name de technische vereisten die noodzakelijk zijn om de dienst en/of het netwerk in kwestie zelf dus door de gebruiker zelf thuis te activeren.
- Aanwezigheid en aantal dagen indien van toepassing.
Mobiel internet
- Toegang en gebruik (per netwerk en dienst1): Mobiel internet
- Commerciële naam:
- Bij het BIPT aangegeven naam: Mobile Internet (op laptop of iPad)
- Beschrijving: prepaid of postpaid tariefplan om te surfen op het internet
- Bereik: nationaal
- Belangrijkste technische vereisten2: aankoop van een simkaart. Mobiel internet is standaard beschikbaar bij het tariefplan.
- Noodzakelijke apparatuur en eindapparatuur:
- Internet op laptop: een laptop met ingebouwde modem of een laptop en een USB-modem en een postpaid of prepaid simkaart
- Internet op gsm: een gsm
- Internet op iPad: een iPad en een micro-simkaart
- Aanvraagformaliteit(en): ondertekening van een contract en kopie van de identiteitskaart voor postpaid simkaarten. Geen speciale formaliteiten voor prepaid simkaarten. Via een Proximus-verkooppunt of via de website/Directe verkoop/Klantendienst.
- Marketingpunten: Via een Proximus-verkooppunt of via de website /Directe verkoop/Klantendienst.
- Contractueel bepaalde leveringstermijn3 / Commerciële leveringstermijn3 / Contractueel bepaalde termijn voor het lichten van storingen: Art. 4 en 2.2 van de Algemene Voorwaarden (.pdf)
- Tarieven en mogelijke korting(en): Bekijk onze internettarieven.
- Tenzij uitdrukkelijk en schriftelijk een bepaalde duur wordt vermeld, wordt het contract gesloten voor onbepaalde duur (opzegtermijn van 1 maand).
- Minimumduur van het contract en opzegmogelijkhe(i)d(en) (desgevallend duur van de opzegtermijn en opzegvergoeding):
- Facturatiemethode(s) en -termijn(en): maandelijkse facturatie voor postpaid
- Details verstrekt bij de facturatie: er zijn 3 detailniveaus:
- AL of gedetailleerde factuur
- SN of samenvatting van de nationale gesprekken en de rest gedetailleerd
- FS of niet-gedetailleerde factuur
- Betalingsmodaliteit(en): bank- en postoverschrijving, direct debit of kredietkaart. Herlaadbeurt voor prepaid simkaarten.
- Type en kenmerk(en) (o.a. oproepnummer(s) en openingsuren van de helpdesk: hier krijgt u alle informatie over onze producten en diensten:
- 6000 gratis vanaf uw Proximus-gsm in België en in het buitenland (indien het nummer beschikbaar is)
- 078 05 6000 vanaf een ander toestel in België
- +32 78 05 6000 vanuit het buitenland (indien het verkorte nummer 6000 niet beschikbaar is)
- In sommige gevallen wordt toegestaan dat een dienst wordt gelijkgesteld met een netwerk.
- Met name de technische vereisten die noodzakelijk zijn om de dienst en/of het netwerk in kwestie zelf dus door de gebruiker zelf thuis te activeren.
- Aanwezigheid en aantal dagen indien van toepassing.
Sommige PDF-bestanden zijn niet voor iedereen toegankelijk. Mocht dit bij jou het geval zijn, nodigen we je uit om contact met ons op te nemen.