Routering van inkomende oproepen

Veilig in de cloud

  • Beantwoorden van alle oproepen
  • Cloudoplossing
  • Snel, eenvoudig, veilig

Voice Managed Services

U beheert vanuit de cloud uw inkomende telefoonoproepen snel, gemakkelijk en veilig. Er zijn geen extra investeringen nodig: het werkt volledig autonoom en is compatibel met elk telefoonsysteem.

U kunt op eenvoudige wijze telewerk, een 24/7-wachtdienst of bedrijfscontinuïteit in geval van een incident organiseren. Voice Continuity, Smart Routing en Contact Center in the Cloud zorgen ervoor dat alle oproepen worden beantwoord.

Voice Continuity

U bent overal beschikbaar, zelfs op het vastelijnnummer van uw bedrijf

  • Stuur al uw inkomende oproepen met één druk op de knop door naar een alternatieve bestemming.
  • Configureer en activeer het eenvoudig en van gelijk waar via:
    • de mobiele app
    • de MyProximus-webportal
  • Stuur de oproep rechtstreeks door vanuit de cloud, zelfs nog voor hij uw infrastructuur bereikt (zo vermijdt u extra kosten).

Smart Routing (Classic)

Oproepen flexibel doorsturen bij (on)geplande gebeurtenissen of een crisis

Intelligente routering van oproepen, configureerbaar op afstand

Met inbegrip van:

  • Rapportering en opname
  • Toevoegen van boodschappen
  • Het werk van thuis organiseren
  • Activeren van tijdelijke nummers
  • Opzetten van crisiscentra

Contact Center in the Cloud

Opzetten van een callcenter zonder installatie, software of applicaties op een telefooncentrale

  • Intelligente verdeling van oproepen aan de operatoren
  • Contact Center as a Service
  • CRM-integratie, beheer van wachtrijen
  • Inkomende/uitgaande campagnes
  • Rapportering voor operatoren en supervisors...
Door de coronamaatregelen waren we genoodzaakt onze operatoren te laten thuiswerken.

Krëfel - Sofie De Ridder

Meer lezen

Opties en toepassingen

Voice Callout API

Bellen vanuit bedrijfsapplicaties met uw vaste bedrijfsnummers

Voice Callout is een Application Programming Interface (API) om te bellen met uw bestaande telefoonnummers en tariefplan vanuit uw bedrijfsapplicaties. U kunt gemakkelijk een ‘click-to-call’-knop toevoegen of het belproces volledig automatiseren. Zo digitaliseert u uw bedrijfsprocessen.

Klantenverhalen

Snellere interventies

Voor de drie politiezones in het noorden van Antwerpen routeren de Voice Managed Services van Proximus de oproepen rechtstreeks naar de meest geschikte dienstdoende agent, afhankelijk van het type interventie. Dit bespaart kostbare tijd en zorgt voor een betere dienstverlening aan de burgers.

Lees meer

Callcenter Krëfel 100% operationeel van thuis uit

‘Door de coronamaatregelen waren we genoodzaakt om onze operatoren te laten telewerken,’ aldus Sofie De Ridder, Customer Happiness Manager bij Krëfel. ‘Ons callcenter was hier niet voor uitgerust. Een week later was telewerken voor iedereen mogelijk.’

Meer lezen

Meer flexibiliteit voor vrijwilligers

Kinderen en jongeren kunnen Awel, de kinderhulplijn, bellen om hun dringende vragen te stellen. De organisatie biedt haar vrijwilligers nu meer flexibiliteit, want zij kunnen nu op hun smartphone binnenkomende oproepen beantwoorden, waar zij zich ook bevinden.

Meer lezen

Om de vele vragen van medewerkers rond COVID-19 op te vangen, zette Proximus voor BASF een aparte hotline op. 24/7 kon elk personeelslid bellen. Een ploeg van 25 vrijwilligers beantwoordde meer dan 200 vragen en dat van thuis uit.

Meer lezen