Technische Assistentie

Kies voor efficiëntie!

Vlot en transparant uw technische tickets beheren

Wat zijn de mogelijkheden?

  • Creëer uw technische tickets en volg ze 24/7 op
  • Wijzig uw aanvragen 24/7
  • Raadpleeg de geplande infrastructuurwerken
  • Uw technische contacten beheren

Waarom gebruiken?

  • Eenvoudige manier om de status & de voortgang te volgen
  • Efficiënt & direct communiceren met experts van de ICT Service Desk
  • Altijd up-to-date dankzij alerts & notificaties
  • Online tickets worden sneller behandeld

Voor welke oplossingen?

U kunt uw technische tickets, geplande werkzaamheden, incidenten en afspraken voor uw vaste lijn, professionele internetverbinding, telefooncentrale, Explore en Cloud rapporteren, volgen en raadplegen.

Hoe ga je aan de slag?

Stap 1: registreer u op MyProximus

Stap 2: klik in het menu "Ondersteuning" op Technische assistentie.

Stap 3: kies uw actie.

Klantenverhalen

Wie over nationale veiligheid praat, kan niet om het HiLDE-netwerk heen, zeker niet wat de technische ondersteuning betreft. Een ontmoeting met Céline Gielis, ICT-consultant van de Federale Politie en fan van de digitale tool Technische Assistentie.

Meer lezen

Sneller en overzichtelijker. Voor Stijn De Snoeck, Facility Manager bij Greenhouse Dienstencheques, zijn dat de voordelen van de applicatie Technische Assistentie in MyProximus bij het oplossen van telefoon- of internet-moeilijkheden.

Meer lezen

Voor Cindy Cuypers, Brabhold IT-medewerker, zorgt de applicatie Technische Assistentie voor tijdswinst en grotere controle. En dat levert een betere werksfeer op. “Door de vergelijking te maken met vroeger, wordt de meerwaarde naar waarde geschat”.

Meer lezen

Niet te missen

Webinar

Hoe kunt u uw tickets voor technische ondersteuning beheren?

Support

Vraag ondersteuning aan via MyProximus Enterprise.

Word Digital Access Owner

Wilt u alle toepassingen van MyProximus voor uw bedrijf beheren?