Beheer alle digitale interacties vanop één plek

Probeer één maand gratis Nieuw venster
  • Optimale ervaring voor klanten en werknemers
  • Vanaf € 50/maand per gebruiker
  • Training personeel mogelijk
Benieuwd hoe #interact werkt?

#Interact

Bespaar tijd en vermijd dubbel werk, u hoeft geen verbinding meer te maken met elk afzonderlijk digitaal platform

Een centrale interface voor alle gesprekken op uw  sociale netwerken en digitale kanalen als Twitter, Facebook, Messenger, Chat, Whatsapp for Business

  • Beantwoord direct de vragen van bezoekers via het kanaal van hun voorkeur
  • Routeer de berichten naar de juiste werknemer, op basis van taal en vaardigheden
  • Verbind #Interact met uw chatbot zodat een medewerker het gesprek dat niet succesvol was, kan hervatten
  • Integreer #Interact in uw CRM systeem voor optimale opvolging
  • Beter zicht op activiteiten van uw team dankzij rapporteringstools

Gebruik van sociale media als communicatiemiddel verhoogt de efficiency en geeft uw bedrijf een modern en aantrekkelijk imago aan nieuwe generaties klanten en werknemers.

Wist u dat:

  • Veel klanten die op sociale netwerken klagen, een reactie binnen 60 minuten verwachten
  • De belangrijkste oorzaak van een negatieve ervaring met een chatbot is het ontbreken van een passend antwoord, contact met een fysiek persoon is daarom zeer gewenst
  • Ook uw eigen medewerkers verwachten een kwalitatieve communicatie met de hr-dienst binnen het bedrijf

Toepassingen

Snel reageren

Reisbureaus en vrijetijdsdiensten worden vaak overweldigd door online aanvragen voor boekingen, advies, vluchtinformatie of zelfs klachten. #Interact geeft een beter beeld van al deze interacties en stelt u in staat om sneller en op een gepersonaliseerde manier te reageren.

De klant centraal

Van de vraag naar informatie tot after-sales klachten, de consument beweegt zich tijdens het aankoopproces voortdurend van het ene kanaal naar het andere. Een kwaliteitsvolle klantenservice via social media kan de werkdruk verlichten.

Lees meer

Kies het juiste kanaal

Van de vraag naar informatie tot after-sales klachten, de consument beweegt zich tijdens het aankoopproces voortdurend van het ene kanaal naar het andere. Een kwaliteitsvolle klantenservice via social media kan de werkdruk verlichten.

HR online

Uw medewerkers kunnen eenvoudig een medische verklaring aanvragen of verzenden via hun smartphone. Het verkrijgen van informatie over een loonstrookje of extralegale voordelen, het oplossen van IT-problemen gaat heel gemakkelijk via mobiele applicaties en chat.

Lees meer

 

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!