MyAnalytics: rapportering en privacy

Met de Big Data-tool Proximus MyAnalytics krijgt u inzicht in het profiel van uw klanten. Hoe vraagt u een rapport aan? Is de privacy gewaarborgd?

Rapportering

Hoe vraagt u een rapport aan? Wanneer ontvangt u dit?

  1. Log in op MyAnalytics met uw e-mailadres en wachtwoord.
    Nog geen account? Registreer u.
  2. Selecteer de data die u in het rapport wenst te ontvangen.
    Wenst u meer specifieke gegevens dan de standaard parameters? Contacteer ons via myanalytics@proximus.com.
  3. Klik op de bestelknop. U ontvangt een bevestiging per e-mail.

De levertijd voor standaardrapporten bedraagt 1 tot 2 werkdagen, voor grote gebieden en maatwerk kan dit iets meer tijd in beslag nemen. Hebt u uw rapport niet ontvangen na de afgesproken levertijd, neem dan contact op via myanalytics@proximus.com.

Privacy

Proximus respecteert ten volle de privacy van haar en uw (potentiële) klanten. Alle gegevens in het rapport zijn steeds geanonimiseerd en geaggregeerd. Bovendien maken we enkel een rapport op als er zich minimum 30 personen in een gebied bewegen. Toch is uw rapport representatief. Hoewel Proximus enkel haar eigen klanten turft, geldt uw rapport toch voor het totale gebied. We extrapoleren onze cijfers en houden daarbij rekening met de activiteitsgraad van de waargenomen gebruikers, het Proximus marktaandeel, de gsm-penetratie en het aantal inwoners in België.

Proximus-eindgebruikers die hun – zelfs anonieme – gegevens niet in een rapport willen verwerkt zien, kunnen dit aangeven:

  1. Log in op MyProximus.
  2. Ga naar Het gebruik van mijn data.
  3. Vink Mobiel verkeer uit.

Contact

Onze klantendienst staat steeds tot uw beschikking. Kies zelf hoe u contact wil opnemen.

Contact