Je M2M simkaarten beheren

Download de startersgids en handleiding van je M2M Cockpit met stapsgewijze instructies om alle functionaliteiten van M2M Cockpit te leren kennen.

  • De startersgids (.pdf) (Engelstalig, enkel beschikbaar voor M2M Cockpit-gebruikers) toon je de basisfuncties van de M2M-oplossing, zodat je onmiddellijk aan de slag kunt gaan.
  • De handleiding (.pdf) (Engelstalig, enkel beschikbaar voor M2M Cockpit-gebruikers) bied je een overzicht van alle functies van je M2M-oplossing en legt uit hoe je ze kunt gebruiken.

Heb je een probleem met M2M Cockpit dat niet beschreven staat in de startersgids of handleiding? Consulteer eerst de News&Notes (op de startpagina van M2M Cockpit) of de FAQ’s (in de rubriek Help van M2M Cockpit).

Geen oplossing gevonden? Contacteer ons via telefoon, mail of een online formulier, afhankelijk van je probleem.

Contacteer ons via het online formulier, stuur een e-mail naar ict-servicedesk@proximus.com of bel ons op het nummer 0800 14 888 (vanuit België) of +32 70 211 100 (vanuit het buitenland), 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Vermeld tijdens je contact zeker de volgende gegevens:

  • je SSID-nummer: je vindt dit nummer in je M2M Cockpit. Klik op Home > My Service Agreement > Account number.
  • De dag en het uur waarop het probleem werd opgemerkt.
  • De details van de betrokken simkaart(en): gaat het over alle simkaarten, of slechts enkele kaarten? Vermeld in dat geval zeker de MSISDNS-nummers, die je terugvindt op de simkaart(en).
  • De details van de betrokken APN: gaat het om een publieke of private APN?

Heb je een technisch probleem dat niet staat beschreven in de News&Notes op de startpagina van M2M Cockpit?

Ben je zeker dat je een technisch probleem ervaart dat niet overeenstemt met je configuratie?

Contacteer ons via het online formulier, stuur een e-mail naar ict-servicedesk@proximus.com of bel ons op het nummer 0800 14 888 (vanuit België) of +32 70 211 100 (vanuit het buitenland), 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Vermeld tijdens je contact zeker de volgende gegevens:

  • je SSID-nummer: je vindt dit nummer in je M2M Cockpit. Klik op Home > My Service Agreement > Account number.
  • De dag en het uur waarop het probleem werd opgemerkt.
  • De locatie van het probleem: in welk gedeelte van de Cockpit doet het probleem zich voor?
  • Een beschrijving van het probleem. Voeg eventueel een schermafbeelding toe om het probleem te verduidelijken.

Contacteer ons via onze website.

Vermeld tijdens je contact zeker de volgende gegevens:

  • De naam van je bedrijf.
  • Je klantnummer: je vindt dit nummer op je factuur.
  • Je naam van je contactpersoon.
  • Je e-mailadres en telefoonnummer.
  • Je MyProximus gebruikersnaam.
  • Je vraag, of een beschrijving van het probleem.

Contacteer ons via onze website.

Vermeld tijdens je contact zeker de volgende gegevens:

  • De naam van je bedrijf.
  • Je klantnummer: je vindt dit nummer op je factuur.
  • Je naam.
  • Je e-mailadres en telefoonnummer.
  • Je vraag, of een beschrijving van het probleem.

Heb je na 5 werkdagen je simkaart(en) nog niet ontvangen?

Stuur dan een e-mail naar log.ebu@proximus.com.

Vermeld tijdens je contact zeker de volgende gegevens:

  • je SSID-nummer: je vindt dit nummer in je M2M Cockpit. Klik op Home > My Service Agreement > Account number.
  • je PO-nummer: je vindt dit nummer in je M2M Cockpit. Klik op Cockpit Request > Track Request > Tracking number.

Wil je deze informatie bij de hand houden? Je kunt het bestand Problems with M2M Cockpit (.pdf)  (Engelstalig) opslaan en afdrukken.