Problemen met M2M Cockpit

Download de startersgids en handleiding van uw M2M Cockpit met stapsgewijze instructies om alle functionaliteiten van M2M Cockpit te leren kennen.

  • De startersgids (.pdf) (Engelstalig, enkel beschikbaar voor M2M Cockpit-gebruikers) toont u de basisfuncties van de M2M-oplossing, zodat u onmiddellijk aan de slag kunt gaan.
  • De handleiding (.pdf) (Engelstalig, enkel beschikbaar voor M2M Cockpit-gebruikers) biedt u een overzicht van alle functies van uw M2M-oplossing en legt uit hoe u ze kunt gebruiken.

Hebt u een probleem met M2M Cockpit dat niet beschreven staat in de startersgids of handleiding? Consulteer eerst de News&Notes (op de startpagina van M2M Cockpit) of de FAQ’s (in de rubriek Help van M2M Cockpit).

Geen oplossing gevonden? Contacteer ons via telefoon, mail of een online formulier, afhankelijk van uw probleem.

Hebt u een verbindingsprobleem met uw simkaart?

Contacteer ons via het online formulier, stuur een e-mail naar ict-servicedesk@proximus.com of bel ons op het nummer 0800 14 888 (vanuit België) of +32 70 211 100 (vanuit het buitenland), 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Vermeld tijdens uw contact zeker de volgende gegevens:

  • Uw SSID-nummer: u vindt dit nummer in uw M2M Cockpit. Klik op Home > My Service Agreement > Account number.
  • De dag en het uur waarop het probleem werd opgemerkt.
  • De details van de betrokken simkaart(en): gaat het over alle simkaarten, of slechts enkele kaarten? Vermeld in dat geval zeker de MSISDNS-nummers, die u terugvindt op de simkaart(en).
  • De details van de betrokken APN: gaat het om een publieke of private APN?
Hebt u een technisch probleem?

Hebt u een technisch probleem dat niet staat beschreven in de News&Notes op de startpagina van M2M Cockpit?

Bent u zeker dat u een technisch probleem ervaart dat niet overeenstemt met uw configuratie?

Contacteer ons via het online formulier, stuur een e-mail naar ict-servicedesk@proximus.com of bel ons op het nummer 0800 14 888 (vanuit België) of +32 70 211 100 (vanuit het buitenland), 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Vermeld tijdens uw contact zeker de volgende gegevens:

  • Uw SSID-nummer: u vindt dit nummer in uw M2M Cockpit. Klik op Home > My Service Agreement > Account number.
  • De dag en het uur waarop het probleem werd opgemerkt.
  • De locatie van het probleem: in welk gedeelte van de Cockpit doet het probleem zich voor?
  • Een beschrijving van het probleem. Voeg eventueel een schermafbeelding toe om het probleem te verduidelijken.
Hebt u een probleem met inloggen?

Contacteer ons via het online formulier of stuur een e-mail naar cca.m2m@proximus.com.

Vermeld tijdens uw contact zeker de volgende gegevens:

  • De naam van uw bedrijf.
  • Uw klantnummer: u vindt dit nummer op uw factuur.
  • Uw naam van uw contactpersoon.
  • Uw e-mailadres en telefoonnummer.
  • Uw vraag, of een beschrijving van het probleem.
Hebt u een probleem met uw factuur?

Contacteer ons via het online formulier of stuur een e-mail naar cca.m2m@proximus.com.

Vermeld tijdens uw contact zeker de volgende gegevens:

  • De naam van uw bedrijf.
  • Uw klantnummer: u vindt dit nummer op uw factuur.
  • Uw naam.
  • Uw e-mailadres en telefoonnummer.
  • Uw vraag, of een beschrijving van het probleem.
Hebt u uw simkaart(en) nog niet ontvangen?

Hebt u na 5 werkdagen uw simkaart(en) nog niet ontvangen?

Stuur dan een e-mail naar log.ebu@proximus.com.

Vermeld tijdens uw contact zeker de volgende gegevens:

  • Uw SSID-nummer: u vindt dit nummer in uw M2M Cockpit. Klik op Home > My Service Agreement > Account number.
  • Uw PO-nummer: u vindt dit nummer in uw M2M Cockpit. Klik op Cockpit Request > Track Request > Tracking number.

Wilt u deze informatie bij de hand houden? U kunt het bestand Problems with M2M Cockpit (.pdf)  (Engelstalig) opslaan en afdrukken.

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!

Contacteer ons