Voice Continuity beheren

Als beheerder binnen je bedrijf kun je abonneren op Voice Continuity, de back-upoplossing voor VoIP telefonie. Je vaste lijn blijft dan altijd bereikbaar, onderweg en zelfs in noodgevallen.

Bij voorkeur stel je Voice Continuity op voorhand in, zodat je je in geval van een panne geen zorgen hoeft te maken. 

Opgelet: Voor het gebruik van Voice Continuity, zowel via de website als via de app, heb je toegang tot MyProximus nodig. Heb je nog geen toegang? Schrijf je in voor MyProximus.

Hoe wil je Voice Continuity beheren?

  • Via de app
  • Via MyProximus

Via de app

  1. Ga naar de app-winkel van je toestel.
    Play Store Nieuw venster
    App Store Nieuw venster
  2. Open de app en tik op Start.
  3. Swipe om de Handleiding door te nemen, kies daarna Volgende.
  4. Vul je MyProximus-gebruikersnaam en -wachtwoord in. Volgende keer automatisch inloggen? Vink Mijn gebruikersnaam bewaren? aan. Tik op Inloggen.
  5. In de pop-up kiest je Onthouden om ook in de browser je logingegevens op te slaan.

Je kunt Voice Continuity nu gebruiken.


Via MyProximus

  1. Meld je aan op MyProximus om je producten te bekijken.
    Log in op MyProximus Nieuw venster
  2. Klik op Producten en kies Voice Continuity.
  3. Als je meerdere sites hebt, klik dan op de site waarvoor je Voice Continuity wilt beheren. Je ziet nu een overzicht van alle nummers.
  4. Klik op instellingen het tandwielicoon naast een nummer. Vul het telefoonnummer in naar waar je oproepen wilt doorschakelen in geval van panne en tik op opslaan het bestandicoon. Om meerdere nummers door te schakelen naar hetzelfde nummer, vink deze aan en klik daarna op instellingen het tandwielicoon.
  5. Klik op de aan-uitknop de groene sliderknop om de doorschakeling in geval van panne in- of uit te schakelen. Als je dit voor meerdere nummers wilt doen, dan klik je bovenaan de pagina op Activeer alles of Alles desactiveren.