Vind balans met het hybride werken

De digitale werkplek

Hybride werken, de juiste balans samen vinden

Join the Next Normal

We gaan meer en meer hybride werken, met een nieuw evenwicht tussen telewerk en kantoorwerk. Daarom willen wij u helpen om dat nieuwe evenwicht in jouw organisatie te vinden.

Blijf succesvol in het volgende normaal, lees ons e-book over hybride werken.

Hybride werken

Combineer telewerk en kantoorwerk

Enterprise Pack Together

Combineer internet met telefonie, mobile en andere opties.

Voor evenwichtig hybride werken
Vanaf € 57/maand.

Hybride werken

Hoe goed ondersteunt uw organisatie het hybride werken?

De 5 bouwstenen van de digitale werkplek

Bouw een efficiënte digitale werkplek uit.

Klaar voor een gesprek?

Krijg een passend antwoord op een concrete vraag.

Meer weten?

Vraag het e-book over hybride werk.

Verbeter de interacties met uw klanten

Hoe willen klanten u het liefst contacteren?

Geen hypes, maar de echte cijfers.

5 trends in contactcenters

Telefoon, chat, e-mail, sociale media… integreer uw communicatiekanlen.

Webinar

In 3 stappen naar een meer empathisch contact center.

Oplossingen voor klanteninteracties

Kies de juiste kanalen voor uw klanten en prospecten, waar zij zich bevinden en volgens hun communicatievoorkeuren.

Proximus Enterprise biedt heel wat oplossingen om klanten te woord te staan: intelligente telefoonroutering, contact centers, chatbots, social media, sms, etc.

Contacteer een expert

Krijg een antwoord op maat. Stel uw vragen aan een Proximus-expert.

Wat onze klanten hebben gedaan

We gingen van 3.000 naar 3.600 kopende klanten per dag. Professionals die niet bij hun vertrouwde leveranciers terechtkonden, gingen online op zoek naar een oplossing. Zo kwamen ze bij ons terecht. Onze digitale kanalen waren klaar om ook hen een naadloze ervaring aan te bieden.

Eddy Evens, CIO bij Lecot

Lees het verhaal van Lecot

Onze chatbot vangt de meest voorkomende vragen op en fungeert zo als digitale assistent. Het zorgt ervoor dat de medewerkers hun tijd optimaal kunnen besteden aan moeilijkere vraagstukken – en zo voor de klant echt het verschil kunnen maken.

Katie De Meerleer, Head of Client Care bij ALD Automotive

Lees het vehaal van ALD

We hebben onze gebreken op vlak van klantenservice aangepakt met een doorgedreven vernieuwing van onze telefonie. Gedaan met onbeantwoorde oproepen en e-mails.

Dimitri Gose, Director of Operations voor Malcorps Motors

Lees het verhaal van Malcorps

Digitalisering en automatisering zorgen voor tijdwinst bij onze medewerkers, die zich daardoor nog meer focussen op de eigenlijke dienstverlening aan de klant.

Nicolas Van Kerschaver, CIO bij Liantis

Lees het verhaal van Liantis

Op amper één week schakelde ons call center op thuiswerk over.

Sofie De Ridder, Customer Happiness Manager bij Krëfel

Lees het verhaal van Krëfel

We wilden graag dat onze medewerkers via één nummer altijd bereikbaar zouden zijn, ongeacht in welk kantoor ze aanwezig zijn, en ook wanneer ze thuis werken.

Stefanie Vanmeerbeek, Marketing Intelligence Analyst bij Voka Vlaams-Brabant

Lees het verhaal van Voka

26.000 mobiele toestellen gemanaged bij de NMBS.

Onze medewerkers communiceren vlotter en gaan heel oplossingsgericht aan de slag met digitale toepassingen. Al die toepassingen draaien binnen een afgeschermde container, wat resulteert in een performant en veilig toestel.

Pascal Rooms, ICT Coordinator bij SNCB

Lees het verhaal van de NMBS

700 nieuwe laptops op 2 maanden tijd.

Belangrijke criteria voor Mensura in dit project waren begeleiding en ontzorging. Niet alleen bij de roll-out fase maar ook bij het gedeelte van de user-adoptie.

Gerrit Van Daele, Group ICT Director & CIO bij Mensura

Lees het verhaal van Mensura