Ga direct naar de hoofdinhoud
×
×

Klantenrelaties

Maak van de klant uw beste promotor

Ideaal kanaal om uw klanten te ontmoeten
Scoor bij elke interactie
Duurzaam merk-engagement

#Interact

Beheer uw sociale netweken vanop één en dezelfde plaats

39% van de mensen die klagen over een bedrijf op sociale netwerken, verwachten een reactie binnen 60 minuten. Toch is de gemiddelde responstijd 5 uur

bron: Edison Research

  • U ontvangt, op één enkele interface, alle berichten die uw klanten u via Chat, Facebook of Facebook Messenger sturen
  • U beantwoordt hun vragen via het kanaal van hun voorkeur
  • U stuurt de berichten door naar de juiste werknemer, op basis van taal en vaardigheden
  • Medewerkers kunnen overnemen wanneer een gesprek tussen gebruiker en chatbot mislukt
  • De interface #Interact integreert zich naadloos in uw huidige systemen

Download de brochureContacteer mij


img

Docdrop

Eenvoudig en veilig betaald worden door uw klanten

  • Maak uw facturen en verzend ze veilig via het Proximus Docdrop-platform
  • Docdrop is verantwoordelijk voor het verzenden van de facturen naar uw klanten
  • Kies uw leveringswijze: e-mail gecertificeerd of niet, post, scannen & betalen….
  • Ontvang een sms-bericht als bevesting van aflevering
  • Volg onbetaalde facturen via uw herinneringsapp via sms, e-mail, telefoongesprekken, etc.

Gemiddelde verwerkingstijd van een factuur, van ontvangst tot betaling:

  • Papieren factuur: 18 minuten
  • PDF Factuur: 10 minuten
  • Elektronische factuur: 5 minuten

80 kg papier verspild per jaar per werknemer

(bron: Audros Technology)

img

SMS notification

Automatiseringsoplossing voor administratieve procedures

  • Beheer uw vergaderingen via sms zodat uw klanten hun afspraken niet langer missen en geen tijd verspillen
  • Beheer van onbetaalde facturen met een eenvoudige sms ter herinnering en bevestiging als antwoord
  • Communiceer effectief via sms in crisis- of noodsituaties
img

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!