×
×
Contact centers

Klanteninteractie

Optimaliseer de communicatie met uw klanten

Call Centers

Call Centers

In de wereldwijde concurrentiemarkt van vandaag is een klantendienst steeds belangrijker om klanten aan te trekken en te behouden.

Onze callcenteroplossingen omvatten call queueing (gesprekken in een wachtrij plaatsen), en routering op basis van:

  • ACD (Automatic Call Distribution) en
  • IVR (Interactive Voice Response).
Contacteer mij
Optionele functies
  • Text To Speech (TTS) of Automatic Speech Recognition (ASR)
  • Computer Telephony Integration (CTI)
  • CRM-integratie dat een 360°-overzicht biedt van alle klantengegevens in één systeem
  • Skill Based Routing waarbij een gesprek wordt doorgestuurd naar de operator met de juiste skills om de vraag te beantwoorden

Contact Center in de cloud (CCaaS)

  • Uiterst functioneel en performant contactcenter in de cloud.
  • Eenvoudige interface om de administratie zelf uit te voeren of uit te besteden.
  • Snel en vlot toevoegen van nieuwe operatoren en thuiswerkers.
  • Integreer CCaaS in uw CRM. Het kan ook gebruikt worden als disaster-recovery-oplossing voor uw bestaande contactcenter.
Contacteer mij
Contact Center in de cloud
Functies
  • Omdat Contact Centers in de cloud een volledig webgebaseerde oplossing is, heeft uw administrator niet meer dan een browser en een internetverbinding nodig om een contactcenter op te zetten. De administrator kan de contactcenterprocessen beheren via de Virtual Call Flow Builder.
  • Administrators en operatoren hebben de klok rond toegang tot hun oproepen, e-mails en faxen.
  • Flexibele en nauwkeurige rapportering over historische en realtimegegevens, volledig afgestemd op de behoeften van de administrator.
  • Met een telefoon- en internetverbinding kunnen operatoren meteen aan de slag. Ze hebben van overal toegang, zelfs met een tablet. Daarom is Proximus Contact Centers in de cloud bij uitstek geschikt voor thuiswerkers. Uw operatoren zijn ook bereikbaar onderweg.

Marketingnummers

Marketing Numbers
  • Gebruik contactnummers die gemakkelijk te onthouden, uniek en flexibel zijn.
  • Versterk het imago van uw bedrijf en maximaliseer zijn bereikbaarheid.
  • Zorg ervoor dat 100% van uw inkomende oproepen beantwoord worden.
  • Geen investering in hardware or software, en geen extra lijn nodig.
Contacteer mij
Ons aanbod
Nummers Kost voor de beller Kost voor u (als dienstenleverancier)
0800 Gratis Alle communicatiekosten
090X en 070 Supplement door u bepaald
078 Nationale oproep Gebruik van ons platform

Web Contact

  • Dankzij een ‘click & call’ knop op uw website bent u makkelijk bereikbaar vanuit de hele wereld.
  • Automatische hergebruik van 0800 gesprekstroom (zelfde tarief als Belgische 0800-nummers met vaste lijn).
  • Laat bestandsoverdacht en chat toe tijdens audio- of videogesprekken.
  • Routering van gesprekken volgens gekozen taal, pagina, locatie of andere parameters.
Contacteer mij
Web contact

Anderen bekeken ook

Unified Communications

Communicatiemiddelen ter ondersteuning van een vlotte samenwerking tussen medewerkers, klanten en partners.

Telefooncentrales

Zorg voor een optimaal contact met uw klanten dankzij onze kwalitatieve telefooncentrales.

Inspiratie

Contact