Beschikbare communicatie API's
- Eenvoudige toegang tot communicatietools
- Vlotte integratie in uw business
- Gedigitaliseerde interacties met de klant
Integreer de communicatietechnologie van Proximus in uw eigen toepassingen d.m.v. API's
Gebruik onze communicatie-API's (Application Programming Interface) als digitale bouwstenen om toegang te krijgen tot de communicatieoplossingen van Proximus (vaste telefonie, mobiele telefonie, nummers, sms'en, enz.). U kunt ze nu integreren in uw klantentrajecten en bedrijfsapplicaties. Ontdek de gebruiksklare communicatie-API's die beschikbaar zijn voor uw bedrijf.
Proximus FlexIO
Communication Platform as a Service (CPaaS) om communicatie via de cloud te integreren in uw klantentrajecten
- Cloudgebaseerd: activering binnen enkele minuten
- Volwaardige REST API-catalogus
- Integreerbaar: in uw apps, websites, workflows
- Visuele 'drag and drop'-gebruikersinterface
- Uw toepassingen met de kwaliteit van het Proximus-netwerk
- Betaal alleen voor gebruikte diensten
Voice Callout
Bel vanuit uw bedrijfsapplicaties met uw bestaande vaste bedrijfsnummers
- Integreer telefonie in uw toepassingent
- Click-to-call of volledig geautomatiseerde gesprekken
- Cloudgebaseerd: geen verdere uitbouw, geen bijkomende hardware
- Geen installatie nodig, geen extra kosten
Fixed Mobile Unification
Integreer Fixed Mobile Unification van uw mobiele telefoonpark in uw bedrijfsapplicaties
- Mobiele telefoons geïntegreerd in uw PBX-telefoonsysteem
- Bereikbaarheid van je mobiele nummer afgestemd op uw bedrijfsprocessen
- Beslissingsregel voor mobiliteit op basis van events
- Gebruiksvriendelijke mobiele applicatie en webportal
- Flows voor professionele en privégesprekken voor een optimale balans tussen werk en privéleven
Laat Proximus u helpen
Hebt u een idee of project waarvoor u een of meer van onze communicatie-API's zou kunnen gebruiken?
Doe het zelf
Registreer op ons development platform en integreer de API's in uw eigen applicaties.
- Lees de documentatie
- Registreer en meld u aan
- Probeer het gratis
- Kies een tariefplan
Inspiratie
Wat is een API?
U hebt waarschijnlijk wel al gehoord van 'API', maar weet niet goed wat dat inhoudt en wat u ermee kan doen? Lees dit artikel en laat u inspireren!
Retail
- Laat uw klanten met volledig respect voor hun privacy communiceren door privégesprekken mogelijk te maken.
- Bouw dynamische voice bots en interactieve voice response systemen die integreren met uw back-end systemen.
- Laat uw systeem bellen of stuur uw klanten een bericht om hen op de hoogte te brengen van updates van de leveringsplannen.
- Laat klanten uw stemsysteem bellen om nieuwe bestellingen aan te nemen of hun afleveradres te wijzigen.
Zorgsector
- Laat patiënten met uw interne planningssysteem bellen om automatisch afspraken te maken.
- Laat uw planningssysteem patiënten bellen of berichten sturen om hen te herinneren aan hun aankomende medische afspraken.
- Wijs een uniek on-duty telefoonnummer toe dat gesprekken doorstuurt naar de juiste persoon op basis van uw teamkalender.
- Bescherm de gevoelige gegevens van mensen door het implementeren van twee-factor-authenticatie op uw websites en applicaties.
Financial services
- Bescherm de gevoelige gegevens van mensen door het implementeren van twee-factor-authenticatie op uw websites en applicaties.
- Maak gebruik van geautomatiseerde stemoproepen voor betalingsherinneringen om uw klant sneller te laten reageren.
- Voer de wachtrij en opname van gesprekken in om de productiviteit van uw callcenter te verhogen.
- Chatgesprekken overdragen aan telefoongesprekken.
Human Resource services
- Bescherm de gevoelige gegevens van mensen door het implementeren van twee-factor-authenticatie op uw websites en applicaties.
- Filter en sorteer inkomende gesprekken met een IVR en creëer vlot conferentieruimten op basis van de benodigde gesprekspartners.
- Oproepen opnemen en archiveren om aan uw auditbehoeften te voldoen.
- Herinner en bevestig afspraken automatisch met een sms-bericht of een spraakoproep.
- Chatgesprekken overdragen aan telefoongesprekken.