×
×

Onze engagementen

Onze experts, 100% toegewijd

Een technische helpdesk, bereikbaar via het nummer 0800 22 200, staat de klok rond voor u klaar voor al uw herstellingen of technische vragen. Voor ICT- en cloudoplossingen staan er gespecialiseerde medewerkers voor u klaar. Bovendien kunt u ook steeds uw persoonlijke accountmanager contacteren.

Snelle herstelling

De uurroosters van onze technici zijn flexibel zodat we uw internet/telefoonlijn binnen de 24 uur, en in de meeste gevallen zelfs binnen de 5 werkuren, kunnen herstellen.
In de tussentijd schakelen we elke oproep naar uw vaste lijn door naar een gsm-nummer van uw keuze. Lukt het ons niet om uw internetverbinding tijdig te herstellen? Dan stellen we een gratis USB-modem ter beschikking.



Uw budget beheren

Controleer en download uw onlinefacturen en -creditnota's via MyProximus. Op elk ogenblik hebt u toegang tot de status van uw vaste lijn en uw internetlijn via MyProximus.

Optimaal werken

Proximus biedt u het snelste telefonienetwerk met het grootste bereik in België. Onze internetabonnementen bieden u toegang tot het beste mobiele 3G-/4G-netwerk in België voor uw laptop, tablet of smartphone. Bovendien surft u gratis op meer dan 930.000 Wi-Fi Hotspots in België en meer dan 13 miljoen wereldwijd.

Geïnteresseerd in onze oplossingen? Op zoek naar info?

Er zijn verschillende kanalen om contact met ons op te nemen:
telefoon, contactpersoon, afspraak, mail, sociale media, ...
Bekijk wat het beste past bij uw persoonlijke situatie!

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!

Contacteer ons