×
×

Onze engagementen

Onze experts, 100% toegewijd

Een technische helpdesk, bereikbaar via het nummer 0800 22 200, staat de klok rond voor u klaar voor al uw herstellingen of technische vragen. Voor ICT- en cloudoplossingen staan er gespecialiseerde medewerkers voor u klaar. Bovendien kunt u ook steeds uw persoonlijke accountmanager contacteren.

Snelle herstelling

De uurroosters van onze technici zijn flexibel zodat we uw internet/telefoonlijn binnen de 24 uur, en in de meeste gevallen zelfs binnen de 5 werkuren, kunnen herstellen.
In de tussentijd schakelen we elke oproep naar uw vaste lijn door naar een gsm-nummer van uw keuze. Lukt het ons niet om uw internetverbinding tijdig te herstellen? Dan stellen we een gratis USB-modem ter beschikking.



Uw budget beheren

Controleer en download uw onlinefacturen en -creditnota's via MyProximus. Op elk ogenblik hebt u toegang tot de status van uw vaste lijn en uw internetlijn via MyProximus.

Optimaal werken

Proximus biedt u het snelste telefonienetwerk met het grootste bereik in België. Onze internetabonnementen bieden u toegang tot het beste mobiele 3G-/4G-netwerk in België voor uw laptop, tablet of smartphone. Bovendien surft u gratis op meer dan 930.000 Wi-Fi Hotspots in België en meer dan 13 miljoen wereldwijd.

Geïnteresseerd in onze oplossingen?
Op zoek naar info?

Er zijn verschillende kanalen om contact met ons op te nemen

Telefoon, contactpersoon, afspraak, mail, sociale media, ...
Bekijk wat het beste past bij uw persoonlijke situatie!

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!