×
×

Business Continuity

Beheer oproepstromen en blijf altijd bereikbaar

Oproep routering

Voice Managed Services (VMS)

  • Antwoordpercentage van 100%: elke oproep wordt naar de operator gestuurd die het best geschikt of het meest gekwalificeerd is om hem af te handelen
  • Optimale toewijzing van resources: u kunt de juiste resources plannen om de oproepen te beantwoorden, onafhankelijk van de plaats waar ze zich bevinden
  • Sterke commerciële relaties met uw klanten
  • Duidelijke statistieken over uw inkomende oproepen

Contacteer mij

Voice Managed Services
Disaster recovery

Disaster Recovery

  • Ontvang altijd alle oproepen, zelfs in geval van een technische downtime, onderhoud van uw infrastructuur of een catastrofe.
  • Niet afhankelijk van locatie en infrastructuur: inkomende oproepen verlopen niet via uw infrastructuur en kunnen naar eender welke plaats worden gerouteerd.
  • Wijzig de bestemming van de routering in een oogwenk via de web interface (MyProximus).
 

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!