×
×
Oproep routering

Business Continuity

Oproep routering

Voice Managed Services (VMS)

  • Antwoordpercentage van 100%: elke oproep wordt naar de operator gestuurd die het best geschikt of het meest gekwalificeerd is om hem af te handelen
  • Optimale toewijzing van resources: u kunt de juiste resources plannen om de oproepen te beantwoorden, onafhankelijk van de plaats waar ze zich bevinden
  • Sterke commerciële relaties met uw klanten
  • Duidelijke statistieken over uw inkomende oproepen

Contacteer mij

Voice Managed Services advantages

Disaster Recovery

Voice Continuity Solution
  • Ontvang altijd alle oproepen, zelfs in geval van een technische downtime, onderhoud van uw infrastructuur of een catastrofe.
  • Niet afhankelijk van locatie en infrastructuur: inkomende oproepen verlopen niet via uw infrastructuur en kunnen naar eender welke plaats worden gerouteerd.
  • Wijzig de bestemming van de routering in een oogwenk via de web interface (MyProximus Office)

Anderen bekeken ook

Disaster Recovery as a Service (DRaaS)

Voorkom verlies van uw kritieke gegevens

Klanteninteractie

Optimaliseer de interactie met uw klanten dankzij één van onze contact center oplossingen.

Telefooncentrales

Zorg voor een optimaal contact met uw klanten dankzij onze kwalitatieve telefooncentrales.

Inspiratie

Contact