Stel je pack samen op jouw manier

En voeg extra’s toe in functie van wat jouw zaak echt nodig heeft

Internet + Mobile
+ Vaste lijn + TV

+ Business garanties

in plaats van € 93 83 /maand
(incl. 1 mobiel abonnement met 5 GB)

Internet + Mobile
+ Vaste lijn

+ Business garanties

in plaats van € 91 81 /maand
(incl. 1 mobiel abonnement met 15 GB)

Internet + Mobile

+ Business garanties

in plaats van € 88 78 /maand
(incl. 1 mobiel abonnement met onbeperkte data)

Vanaf 01/01/2023 verandert de prijs van het Business Flex abonnement: + € 3/maand. Meer weten over onze nieuwe tariefvoorwaarden

Waarom kiezen voor Business Flex?

Jouw exclusieve klantendienst

En 4 andere garanties om je zaak in topvorm te houden. 

Krachtig internet in elke hoek van je zaak

Stabieler en sneller internet met Wi-Fi 6. 

Jouw business-ideeën

Ondersteund door ons fiber en 5G netwerk!

Multi-mobile voordeel

Extra mobiele abonnementen vanaf € 10/maand

Je zaak starten als een pro

Profiteer van onze Starter promoNieuw venster en ontdek "Start Like A ProNieuw venster", ons nieuwe platform vol tips & tricks voor Starter.

Meer dan 10 werknemers?

Ontdek Enterprise Pack Together

Combineer internet, vaste lijn, mobiel... en andere opties!

Meer info
Meer info over Business Flex

1 vraag, 1 expert, 1 oplossing

Met Prime, de dienst voor ondernemers, stel je je vraag slechts 1 keer, aan 1 Business Expert, die je vraag van A tot Z opvolgt. Inbegrepen in al onze Business Flex-packs

Krachtig internet in elke ruimte van je zaak

Stabieler en sneller internet met Wi-Fi 6

Blijf aan de slag wat er ook gebeurt

24/7 technische support voor je zaak via 0800 22 500. We herstellen je internet, vaste lijn of tv de dag zelf

Wil je je eigen pack samenstellen?

Stel je eigen pack samen

Vragen die je misschien nog hebt

Fiber is de technologie van de toekomst. De fiberkabels versturen data aan lichtsnelheid over grote afstanden en bieden dus heel wat voordelen, waaronder een supersnelle en veel stabielere internetverbinding dan met traditionele koperkabels.

Proximus moderniseert daarom zijn netwerk door deze koperkabels geleidelijk te vervangen door fiberkabels. En in tegenstelling tot de meeste andere operatoren die stoppen aan de straat, installeert Proximus fiber tot in het hart van jouw woning, om de best mogelijke prestaties te garanderen, nu en in de toekomst. Op lange termijn zal ons kopernetwerk volledig worden vervangen door deze nieuwe technologie.

Je fiberaansluiting is volledig gratis bij elke activering van een Fiber-pack, of je nu Proximus-klant bent of niet. Als je kiest voor een ander fiberproduct buiten het pack, zoals Internet Fiber, wordt voor een nieuwe installatie € 59 aangerekend.

Dan behoud je je huidige aansluiting, zonder dat er iets verandert. Je dient wel te weten dat het huidige kopernetwerk van Proximus op termijn verdwijnt en enkel fiber nog beschikbaar zal zijn.

Om van fiber te kunnen genieten zodra het in je stad beschikbaar is, of je nu Proximus-klant bent of niet, moet je pack compatibel zijn met fiber van Proximus. Je hebt een product/pack nodig dat compatibel is met fiber om op het fibernetwerk te kunnen.

Dat hangt af van je huidige pack, je opties ... en het pack dat je kiest. Je krijgt echter € 120 korting (€ 10 gedurende 12 maanden) wanneer je een Fiber-pack activeert.

Ontdek de Fiber-packs

Nee, je kunt je aanvraag op elk moment kosteloos wijzigen of annuleren. Je bent ook altijd vrij om voor fiber een andere operator te kiezen.

De netwerkbouwer Fiberklaar zal beginnen met de aanleg van fiber in de straten. Deze fase zal verschillende maanden in beslag nemen. Dan neemt Fiberklaar contact met je op om te kijken waar jouw huis op de glasvezel aangesloten kan worden. Daarna wordt een afspraak gemaakt om het fiberaansluitpunt bij je thuis te installeren. Proximus neemt nadien contact met je op om een afspraak te maken. Een technicus van Proximus komt op de afgesproken datum langs om het materiaal te installeren en jouw diensten te activeren. Hij zal controleren of alles werkt en de wifi in jouw verschillende kamers testen. Vanaf dat moment kun je profiteren van supersnel en stabiel internet dankzij fiber.

Andere vragen?

Onze klantendienst beantwoordt al je vragen:

  1. Als je dat nog niet gedaan hebt, check dan of voor je woning fiber beschikbaar is. Is er fiber? Dan kun je meteen je Business Flex Fiber samenstellen.
  2. Zodra je pack geconfigureerd is, word je gevraagd om je bestelling af te ronden. Je zal ook een datum vastleggen voor een afspraak met een van onze technici, voor de installatie van je aansluitpunt op fiber en de activering van je producten. Afhankelijk van de samenstelling van je huidige pack, zal je rechtstreeks kunnen bestellen via het web of zullen we je contacteren via onze klantendienst.
  3. Vergeet ook niet om meteen je opzeggingsbrief op te stellen en naar je huidige operator te sturen.
  4. Nadat onze technicus langsgekomen is om je aansluitpunt op fiber te installeren en je producten te activeren, kun je profiteren van alle voordelen verbonden aan je Business Flex Fiber. Vanaf dan kun je ook inloggen op MyProximus om een overzicht te bekijken van al je producten en opties.
  1. Als je dat nog niet gedaan hebt, check dan of voor je woning fiber beschikbaar is. Is er fiber? Dan kun je meteen je Business Flex Fiber samenstellen.
  2. Zodra je pack geconfigureerd is, word je gevraagd om je bestelling af te ronden. Je zal ook een datum vastleggen voor een afspraak met een van onze technici, voor de installatie van je aansluitpunt op fiber en de activering van je producten. Afhankelijk van de samenstelling van je huidige pack, zal je rechtstreeks kunnen bestellen via het web of zullen we je contacteren via onze klantendienst.
  3. Vergeet ook niet om meteen, en indien van toepassing, je opzeggingsbrief op te stellen en naar je huidige operator te sturen.
  4. Nadat onze technicus langsgekomen is om je aansluitpunt op fiber te installeren en je producten te activeren, kun je profiteren van alle voordelen verbonden aan je Business Flex Fiber. Vanaf dan kun je ook inloggen op MyProximus om een overzicht te bekijken van al je producten en opties.
  1. Als u dat nog niet hebt gedaan, controleer dan of de vezel beschikbaar is voor uw huis. Is dat zo? Stel dan gewoon uw Business Flex Fiber samen.
  2. Zodra uw Pack is geconfigureerd, wordt u gevraagd uw bestelling af te ronden en een afspraak te maken met een van onze technici om uw fiberaansluitpunt te installeren en uw producten te activeren. Afhankelijk van de samenstelling van uw Pack kunt u uw bestelling direct op het web plaatsen of uitgenodigd worden om een online formulier in te vullen en een van onze agenten zal contact met u opnemen om uw bestelling af te ronden.
  3. Zodra uw bestelling is gevalideerd, worden uw huidige producten automatisch geconverteerd.
  4. Zodra onze technicus is gekomen om uw fiberaansluitpunt te installeren en uw producten te activeren, kunt u genieten van alle voordelen van uw Business Flex Fiber. Vanaf dat moment heeft u ook de mogelijkheid om verbinding te maken met MyProximus om al uw producten en opties te bekijken.

Als je een gezamenlijk aanbod (gsm-abonnement + smartphone) hebt, behoud je je promotie (de voorwaarden en het aantal producten moeten ongewijzigd blijven). Sommige promoties zijn compatibel met Business Flex Fiber, andere niet. Om te checken of je je promotie behoudt, kun je terecht op het nummer 0800 22 800. Een bezoekje aan het dichtstbijgelegen Proximus Shop kan ook.

Ja, de aansluiting op fiber is gratis, voor elke activatie van een fiber pack. In de bedrijvenparken wordt ook aansluiting aangeboden, maar tot een maximum bedrag van € 1.550 voor installatiekosten, - excl. Btw per klant. Er wordt een bestek gemaakt voor elk bedrag hoger dan € 1.550 en u bent al dan niet vrij om te accepteren.

Je kan zelf de datum van de installatie kiezen tijdens de productconfiguratie. De installatiedatum hangt af van jouw gekozen producten, de producten die je al hebt en de beschikbaarheid van onze medewerkers. Reken gemiddeld wel op een wachttijd van ongeveer 14 kalenderdagen.

Kom langs, we geven graag meer info

Pickx All Stars/Pickx All Stars & Sports: aanbod geldig van 01/02/2022 tot 14/08/2023 inbegrepen, bij aankoop van de tv-optie Pickx All Stars aan € 24,79 per maand of bij aankoop van de tv-optie Pickx All Stars & Sports aan € 33,05 per maand. Enkel voor tv-klanten van Proximus. Actie niet combineerbaar met andere promoties, behalve de korting van € 0,82 aangeboden op tv-bundels met packs. Korting slechts één keer van toepassing per klant en toegekend per schijf van € 4,13/maand gedurende 3 maand op de Proximus aanrekening.

Pickx Sports/Pickx All Stars & Sports: Naast het Pickx Sports-abonnement, is er een extra abonnement bij Eleven Sports verplicht om de Eleven Pro League-zenders in horecazaken te vertonen. Lees meer.

Alle vermelde prijzen zijn zonder btw

De Algemene Voorwaarden en Prijslijst & tarieven zijn van toepassing.

Prime

Deze dienst is enkel beschikbaar voor Business Flex klanten via de MyProximus app. Bedrijven met meer dan 10 werknemers kunnen geen gebruik maken van Prime maar kunnen beroep doen op een account manager.

Gegarandeerde herstel van internet, telefoonlijn en TV de dag zelf indien je tijdens een werkdag belt voor 17u of voor 13u op een zaterdag. Kan het herstel niet binnen de opgegeven termijn geregeld worden, dan herstellen we ze tijdelijk via het 3G/4G-netwerk. Gegarandeerde herstel van de telefoonlijn: enkel geldig voor de Phone Line, ISDN-2 Standaard- of TWIN-lijn. Omleiden van oproepen: uitgezonderd marketing- of speciale nummers. Facturering volgens het tariefplan van de klant.
 

Mobiele telefonie

Onbeperkt gebruik: alleen voor normaal en persoonlijk gebruikconform de algemene voorwaarden van Proximus.

Toegang tot netwerk 2G 3G/3G+ 4G/4G+ 5G
Business Mobile S
Business Mobile M
Business Mobile Comfort
Business Mobile Maxi
Business Mobile Premium
  • Business Mobile S : Je beschikt elke maand over 5 GB via ons 4G- en 5G-netwerk tot 100Mbps. Als je meer verbruikt blijf je verder surfen met een verlaagde snelheid (maximum 128 kbps) zonder meerkost.
  • Business Mobile M : Je beschikt elke maand over 15 GB via ons 4G- en 5G-netwerk tot 250Mbps. Als je meer verbruikt blijf je verder surfen met een verlaagde snelheid (maximum 128 kbps) zonder meerkost.
  • Business Mobile Comfort : In België en de Europese Unie: je beschikt elke maand over 25 GB aan maximale snelheid via ons 4G- en 5G-netwerk tot 1Gbps. Als je meer verbruikt blijf je verder surfen met een verlaagde snelheid (maximum 512 kbps) zonder meerkost.
  • Business Mobile Maxi : Je beschikt over 60 GB in België en onderweg binnen de EU* om te surfen aan maximale 4G en 5G snelheid tot 1Gbps. Eens je GB’s opgebruikt zijn, kan je onbeperkt verder surfen aan een verlaagde snelheid (maximum 512 Kbps). Het 5G-netwerk is enkel toegankelijk in bepaalde gebieden in België met een 5G-compatibel toestel: meer info op www.proximus.be/5G
  • Business Mobile Premium : Data verbruik is beperkt in België tot 300 GB met maximale snelheid tot 1Gbps via ons 4G en 5G netwerk.. Het 5G-netwerk is enkel toegankelijk in specifieke zones in België met een 5G compatibel toestel: Meer info op www.proximus.be/5G. In de rest van de EU beschik je over 62 GB/maand: daarna kan je onbeperkt verder surfen aan € 0,0018/MB. Ontvang maandelijks 1 GB mobiele data voor gebruik in de Verenigde Staten, Canada en Zwitserland en 1000 belminuten en 1000 sms’en vanuit de EU naar deze landen en omgekeerd, of tussen deze drie landen onderling. De bundel is ook geldig voor oproepen ontvangen in deze drie landen en alsook oproepen en sms’en vanuit België naar andere EU-landen en Zwitserland, Canada & USA.. Wanneer de eenheden in het pakket zijn opgebruikt, worden de oproepen, sms-berichten en het gebruik van mobiele data gefactureerd tegen de prijs van de geldende Bizz Mobile-abonnementen.
  • De klant kan tot 10 mobiele telefoons in het pack opnemen met dezelfde voordelen.

Internet (data): Indien de klant die surft aan verlaagde snelheid opnieuw wil verder surfen aan maximale snelheid, is het mogelijk om een data boost optie aan te kopen via MyProximus.

Bizz Internet Guarantee: Om te genieten van deze extra garantie, heb je als professionele klant een Business Flex nodig. De werking van het product is afhankelijk van de 4G dekking en de plaatsing van de modem in het gebouw. Als je een installatie door een technieker wenst, moet dit bij de bestelling aaangevraagd worden en dit wordt gefactureerd (€ 70) Voor nieuwe internetklanten is deze installatie inbegrepen in de gratis installatie door een etchnieker. Niet compatibel met een vast IP en met Fiber

Beschermingsmaatregel: Om onverwacht hoge facturen te vermijden, wordt het mobile internet gebruik van de klant geblokkeerd als hij € 49,6 excl. btw meer data verbruikt dan het bedrag voorzien in zijn bundel. Als de klant dat wenst, kan hij zijn verbruik heractiveren via de MyProximus app of door contact op te nemen met de klantendienst. 

Gratis mobiele oproepen en sms’en:

  • In België en onderweg binnen de EU*, voor oproepen en sms'en over alle mobiele en vaste netwerken uitgezonderd de speciale nummers (voting, 0900, enz.) De oproepen worden per seconde gefactureerd vanaf de 61ste seconde.

* EU = Landen van de Europese Unie + IJsland, Liechtenstein en Noorwegen Gebruik voor roaming binnen de EU (+ IJsland, Liechtenstein en Noorwegen), voor een gebruik zonder misbruiken, conform aan de algemene voorwaarden
 

TV & entertainment:

TV: Voor meer info over de beschikbaarheid van TV, het hd-bereik, de mogelijkheid om meerdere televisietoestellen aan te sluiten en het aanbod aan zenders volgens de regio’s: www.proximus.be/tv. 

Pickx app voor TV-klanten met een MyProximus-account, voor gebruik in België via Proximus internet (vast en mobiel). Tv-gids toegankelijk voor alle internetgebruikers. De TV klanten hebben ook toegang tot de tv-content met uitzondering van de Partner aanbiedingen via de Proximus Pickx app en proximuspickx.be met een MyProximus account. De tv-content in de video is enkel voor illustratieve en educatieve doeleinden.
Indien de klant een mobiel abonnement heeft, is er een extra mobiel data volume van 5 GB voorzien voor de Proximus Pickx app. Indien de klant de limiet bereikt heeft van zijn mobiele data bundel, zal de verlaagde surfsnelheid ook gelden voor de mobiele data van de Pickx app.

Tv-bonus: keuze (je kan 2 keer/jaar wijzigen) uit een door Proximus geselecteerde lijst. Wijzigingen aanbod worden 2 maand op voorhand ter kennis gebracht. Netflix: dienst aangeboden door Netflix International B.V. Proximus biedt via de decoder een technisch vereenvoudigde toegang tot Netflix. Volg de instructies op www.proximus.be/iwantnetflix om je Netflix-streamingabonnement te activeren of om je bestaande account te linken. Algemene voorwaarden Netflix van toepassing: www.netflix.com/termsofuse. De prijs van het Netflix-abonnement wordt vermeld op de Proximus-factuur. Tv-bonus omvat standaard een abonnement voor 2 schermen. Op aanvraag: 4 schermen (€ 3,72 excl btw extra/maand). De Netflix-service en alle content die via de service wordt bekeken, zijn uitsluitend bestemd voor je eigen persoonlijke en niet-commerciële gebruik. je stemt ermee in om de service niet te gebruiken voor openbare vertoningen.
Korting van € 0,83 op je eerste bonus in je Business Flex

TV Replay: TV Replay is gratis voor alle bestaande TV-klanten die kiezen voor een Flex-pack. De beschikbaarheid van programma’s en TV Replay hangt af van de televisiezenders en de toelatingen die deze al dan niet hebben om het genoemde programma te exploiteren. Ook beschikbaar op computer, tablet en smartphone via de Pickx app. De lijst van de beschikbare zenders in TV Replay op TV en de Pickx app, alsook de bijzondere algemene voorwaarden, staan te lezen op www.proximus.be/tvreplay.

Pickx All Stars/Pickx All Stars & Sports: aanbod geldig van 01/02/2022 tot 14/08/2023 inbegrepen, bij aankoop van de tv-optie Pickx All Stars aan € 24,79 per maand of bij aankoop van de tv-optie Pickx All Stars & Sports aan € 33,05 per maand. Enkel voor tv-klanten van Proximus. Actie niet combineerbaar met andere promoties, behalve de korting van € 0,82 aangeboden op tv-bundels met packs. Korting slechts één keer van toepassing per klant en toegekend per schijf van € 4,13/maand gedurende 3 maand op de Proximus aanrekening.

Pickx Sports/Pickx All Stars & Sports: Naast het Pickx Sports-abonnement, is er een extra abonnement bij Eleven Sports verplicht om de Eleven Pro League-zenders in horecazaken te vertonen. Lees meer.

Disney+: De prijs van het Disney+ abonnement wordt op jouw Proximus-factuur vermeld. Pickx TV van Proximus biedt technisch vereenvoudigde toegang tot Disney+ via de Android TV Box. De Disney+ tv-optie en vereenvoudigde toegang worden aangeboden voor de duur van de geldigheid van het contract met Disney+ en zijn onderhevig aan de door Disney opgelegde wijzigingen.

Algemene voorwaarden en Proximus prijslijst en tarieven zijn van toepassing.

Om Disney+ te gebruiken, is een Disney+-account vereist. De gebruiker moet akkoord gaan met de algemene voorwaarden van Disney+. Disney+ is een onafhankelijke gegevensbeheerder van de persoonsgegevens van Disney+-abonnees.

Toegang tot Disney+ is afhankelijk van de activering van een account bij Disney+ door de klant. De klant moet een nieuwe toegang tot Disney+ activeren met de Proximus-procedure die per e-mail wordt gecommuniceerd. Meer details: hier

Om te genieten van Disney+ content via je Proximus Android TV Box (in het gedeelte met aanbevolen toepassingen van het tv-navigatiemenu), moet je over de Proximus Android TV-decoder beschikken. Meer details over hoe je naar Disney+ kijkt via je Proximus Android TV Box: hier!

Internet op bureau

Onbeperkt internetvolume: voor persoonlijk en normaal gebruik, volgens de algemene voorwaarden. Boven de 3 TB is de snelheid beperkt tot het einde van de maand, tenzij je gratis 300 GB extra activeert via MyProximus. Meer info over proximus.be/internetpolicy.

Internetsnelheid: de maximaal aangekondigde snelheid is een theoretische waarde. Niet alle klanten bereiken het in de praktijk. De snelheid hangt vooral af van de afstand tussen het aansluitpunt en het centrale kantoor, de beschikbaarheid van de technologie, de computerinstallatie, de interne bekabeling en in sommige uitzonderlijke gevallen het algemene gebruik. Deze factoren moeten optimaal zijn om op maximale snelheid te kunnen surfen. Het gebruik van wi-fi kan ook uw surfsnelheid verminderen. Controleer je surfsnelheid thuis op www.proximus.be/internetspeed.

Wi-Fi Booster: de klant heeft recht op een gratis Wi-Fi Booster in zijn Flex pack (met vaste lijn). Gebruik in België. 1 per klant op verzoek of op initiatief van de technicus. 

Bizz Internet Garantie: Om te kunnen genieten van deze extra garantie heb je als professionele klant een Business Flex nodig. De werking van het product is afhankelijk van de 4G-dekking en de locatie van het modem in het gebouw. Je kunt de installatie eenvoudig zelf uitvoeren. Als je al een Business Flex bent en je wenst een installatie door een technicus, dan zal er € 70 worden aangerekend. Niet compatibel met een vast IP en met glasvezel.

Vaste telefonie:

Onbeperkt bellen: alleen voor normaal en persoonlijk gebruik en conform de algemene voorwaarden van Proximus. Onbeperkt bellen nationaal: onbeperkt bellen vanaf de vaste lijn naar nationale vaste lijnen (spraaktelefonie) de klok rond. 10.000 belminuten voor oproepen vanaf de vaste lijn (spraaktelefonie) naar alle mobiele nummers in België 24/7, na deze 10.000 belminuten belt de klant aan voorkeurtarieven. Opgelet: condities niet van toepassing op de speciale nummers (070, 077, 09xx, 1xxx) en de internetnummers.

Optie “free calls international”: 2000 minuten/maand gratis bellen tijdens de daluren (tussen 17u en 8u) en tijdens het weekend, voor de internationale oproepen met uw vaste lijn naar vaste en mobiele lijnen (uitgezonderd mobiele nummers in Marokko en Turkije) van de volgende bestemmingen: Andorra, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, IJsland, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slovakije, Spanje, Tsjechische Republiek, het Verenigd Koninkrijk, Zweden, San-Marino en Zwitserland, Verenigde Staten, Canada en vaste lijnen in Marokko en Turkije, vanaf het oproepnummer dat de klant heeft opgegeven bij de intekening, met uitsluiting van de 64k-dataverbindingen op ISDN-lijnen, speciale en premium nummers (niet geografische nummers zoals 070x, 09xx, 1xxx enz.) Bekijk de tarieven buiten de bundel via deze prijslijst. Maximaal 1 optie per klant. Niet cumuleerbaar met andere opties die korting bieden op de internationale gesprekken.

Oproepen naar alle andere landen ter wereld zijn per sec gefactureerd na de 1e min, zonder connectiekost.

Installatie inbegrepen: installatie door een technieker inbegrepen (ter waarde van € 48,76) voor alle Flex-klanten.

Onbeperkt internationaal bellen: 1.000 belminuten voor oproepen vanaf de vaste lijn (spraaktelefonie) naar vaste en mobiele nummers van de volgende bestemmingen: Andorra, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Ijsland, Kroatie, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slovakije, Spanje, Tsjechische Republiek, het Verenigd Koninkrijk, Zweden, San-Marino, Zwitserland + Verenigde Staten, Canada EN naar alle vaste nummers in Marokko en Turkije met uitsluiting van de speciale en premium nummers (niet geografische nummers zoals 070x,09xx, 1xxx enz.) en de internetnummers. Na 1.000 belminuten belt de klant aan voorkeurtarieven. Bekijk de tarieven buiten de bundel via deze prijslijst. Enkel beschikbaar met Business Flex Premium.

Oproepen naar alle andere landen ter wereld zijn per sec gefactureerd na de 1e min, zonder connectiekost.

Klanten met een mobiel abonnement of prepaid kaart krijgen automatisch de mogelijkheid om mobiele betalingen uit te voeren.

Deze optie laat u toe om diensten van derden aan te kopen, zoals bijvoorbeeld een abonnement op streamingdiensten, een digitaal magazine, aankopen op spelconsoles, e-books, parkeer- of treintickets, betalende applicaties in een app-store, enz. De maximale waarde per transactie bedraagt € 50.

Uw aankopen zijn gekoppeld aan uw gsm-nummer en kunnen geraadpleegd worden in de verbruikssectie van de MyProximus app.

De afrekening van uw aankopen verloopt samen met de afrekening van uw Proximus producten en diensten. Het overzicht van uw aankopen wordt vermeld in de sectie “Detail van uw aanrekening voor diensten van derden”, die als bijlage aan uw Proximus factuur of aanrekening wordt toegevoegd.

Uw maandelijks budget bedraagt standaard € 100 en kan via de MyProximus app aangepast worden tot minimum € 5 en maximum € 250. U kan er ook voor kiezen om deze optie kosteloos te deactiveren of later te heractiveren via de MyProximus app.

Vind meer informatie over mobiele betalingen

Link: https://www.proximus.be/mobiel-betalen

Hulp nodig?

Vragen over ons aanbod?

Een expert staat voor u klaar