Wilt u meer weten over onze FMU-oplossing?

Smartphones geïntegreerd in telefooncentrales

Fixed Mobile Unification

Nu ook beschikbaar via API voor integratie in uw eigen applicaties

  • Behandel uw mobiele oproepen als vaste oproepen en gebruik alle functionaliteiten van uw IP telefooncentrale
  • Werkgever betaalt als de medewerker is ingelogd. In alle andere gevallen betaalt de medewerker zelf
  • Professionele nummerweergave op uw eigen mobiele toestel
  • Kostefficiënte oplossing, geen (extra) DECT- of wifi-infrastructuurkosten
  • Eén bedrijfsvoicemail voor mobiel en vast telefoonverkeer
  • Nu ook beschikbaar via API voor integratie in uw eigen applicaties

Bent u een ontwikkelaar?

Registreer u op ons API platform en integreer de FMU-dienst in uw eigen applicaties via de API.

  • Lees de documentatie
  • Registreer en log in
  • Kies een prijsplan

Klantenverhalen

Scania Belgium optimaliseert de mobiliteit en communicatie van haar werknemers 

Scania Belgium, leverancier van transportoplossingen, was op zoek naar een oplossing om de mobiliteit en communicatie van haar medewerkers in en gebouwen, garages, werkplaatsen en onderweg te optimaliseren. Met Fixed Mobile Unification heeft Scania Belgium de convergentie en eenmaking van vaste en mobiele bedrijfstelefonie in de Benelux georganiseerd.

Brussels Expo en de nood aan nieuwe vormen van telefonie

Expo is niet weg te denken uit het landschap van de grote beurzen en evenementen in België. Van (tele)- communicatie tot mobiliteit: een totaalaanpak dringt zich op om klanten, exposanten en bezoekers tevreden te stellen.

Brussels Expo

CHU Charleroi

Vaste en mobiele telefonie combineren: hoe ISPPC elke oproep beantwoordt.

Bisnode kiest voor Cloudbond en Fixed Mobile Unification

Toen smart data-expert Bisnode het Nieuwe Werken wilde invoeren, botste het bedrijf al snel op een probleem: zijn telefooncentrale was volledig achterhaald. De oplossing lag in de samenvoeging van hun vaste en mobiele telefonie.