×
×

Samenwerken met Proximus: vertrouwen is de sleutel

door Perspective magazineIn de praktijk12/06/2017

Samenwerken met Proximus: vertrouwen is de sleutel
Christian Moedts, Network Engineer van de groep Comet, apprecieert de vertrouwensrelatie die hij opbouwde met Proximus. Beschikbaarheid, proactiviteit en een grondige kennis van de ondernemingen: de samenwerking met Proximus is een echte meerwaarde voor het bedrijf.

Volledig in dienst van de klant

Zich ten volle engageren voor een klant. De professionals bij Proximus weten als geen ander wat dat betekent:

Een toegewijd team

Het team van Pierre Coppin (Key Account Manager), Barbara Darimont-Barber (Solution Sales Consultant) en Corinne Chomé (Customer Support Officer Mobile) zorgt voor het dagelijkse beheer van alles wat met mobiele telefonie te maken heeft. “Ik weet precies bij wie ik terechtkan voor elke vraag die ik heb. Ik waardeer hun proactiviteit en eerlijkheid. Pierre kent ons erg goed: onze uitdagingen, behoeften, collega’s ...” 

Altijd beschikbaar

“Ik besloot om alles samen te brengen bij Proximus. De nieuwe simkaarten moesten toen bij onze directeurs geraken, in alle hoeken van de wereld.” vertelt Christian Moedts. “Toen kwam Murphy er zich mee bemoeien: vijf simkaarten gingen verloren, ergens tussen België en India, nog voor Proximus onze nummers officieel had overgenomen. Ik was onder de indruk van de reactiesnelheid van Proximus. Ze zijn tot het uiterste gegaan om ze weer op te sporen. Vervolgens hebben ze beslist een manuele controleprocedure te implementeren om zeker te zijn dat er geen enkele kaart meer verloren kon gaan. Een titanenwerk. Hun efficiëntie en kalmte hebben me geholpen om zen te blijven.” 

99% tevreden

Deze tevredenheid stemt Pierre Coppin erg tevreden: “Ik werk met hart en ziel. Voor mij is een klant niet zomaar een contract.” Volgens Christian Moedts is het succes te danken aan de vertrouwensrelatie die de groep met Proximus heeft opgebouwd. “Ze werken steeds performantere en meer rendabele voorstellen en oplossingen uit. Ook voor ons ondergrondse magazijn, bijvoorbeeld. De nieuwe antenne op het dak, met een versterker voor het mobiele netwerk, garandeert een optimale ontvangst.”

De beste verstandhouding

“Het hele team heeft geholpen om dit project te doen slagen”, glundert Christian Moedts.  Corinne Chomé van Proximus: “De klant stelt al zijn vertrouwen in zijn CSO. Bij problemen wordt er heel wat van ons verwacht. Een goede verstandhouding is dan cruciaal. ”Christian Moedts bevestigt: “Ik heb niet de indruk een nummer te zijn. Transparantie en feedback staan centraal.”

U bent ook op zoek naar een toegewijde partner voor uw telecomverhaal?

Lees andere artikels

5 redenen waarom Proximus Enterprise Partners uw vertrouwen verdienen

Altijd bereikbaar zijn. Daarom kiest Desauw voor Proximus


Contact
Onze medewerkers staan voor u klaar

Hebt u een vraag, speciaal verzoek of voorstel tot samenwerking? Onze medewerkers zijn er om uw vragen te beantwoorden.

Meer nieuws over:

  • Service
  • Servicing
  • Ready for tomorrow Close cooperation
  • trusted_partners_related

Geef je mening over dit news

Wil je je mening delen of een commentaar posten?

Log je in via facebook.

Nieuws filtering op :

Ander nieuws

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!

Contacteer ons