‘The Network Always Wins’, Peter Hinssen

door One magazineVoor u gelezen27/10/2015

‘The Network Always Wins’, Peter Hinssen

Comments

Serial entrepreneur, digitale goeroe, docent, schrijver en consultant… Peter Hinssen (°1969) is van vele markten thuis, maar is waarschijnlijk het bekendst als over alles wat te maken heeft met digitale innovatie en veranderende businessmodellen. Hij schreef hierover al drie boeken: Business/IT Fusion (2008), Digitaal Is Het Nieuwe Normaal (2010) en nu The Network Always Wins.

Waarover gaat het?
U dacht dat we nu ongeveer alles wel gezien hadden wat betreft ‘disruptie’? Vergeet het, we staan nog maar aan het begin. Nu de digitalisering zo goed als achter de rug is, wordt alles een netwerk: de klanten, de markten en de nieuwe spelers op die markten. Bedrijven die de omslag niet mee maken, zullen het waarschijnlijk niet kunnen navertellen.

Waarom moet u dit lezen?
Auteur Peter Hinssen zoekt het recept om als bedrijf de volgende jaren te overleven. De meeste zijn immers niet klaar om om te gaan met een samenleving waar alles geïnformatiseerd, gedigitaliseerd en ‘genetwerkt’ is.

Over het boek
In bijna 250 pagina’s en doorspekt met talloze anekdotes en verhalen over wetenschappers, uitvinders en ondernemingen gaat Peter Hinssen dieper in op de volgende stap in het disruptieve proces. De digitalisering – die in ‘Digitaal Is Het Nieuwe Normaal’ werd aangekondigd – is nu stilaan rond, maar nog altijd nemen bedrijven beslissingen die gebaseerd zijn op de snelheid van innovatie zoals die vijftig jaar geleden gold. En daarmee haal je het niet.

 

Meer nieuws over:

Geef je mening over dit news

Wil je je mening delen of een commentaar posten?

Log je in via facebook.

Nieuws filtering op :

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!

Contacteer ons