De digitaal ondersteunde werknemer

Gepubliceerd op 03/01/2020 in Sectoren

Hoe digitaal is uw werknemer en hoe mobiel is hij of zij op en buiten de winkelvloer?

De digitaal ondersteunde werknemer

Uw personeel wordt steeds meer de persoonlijke expert van uw klant.
52% van de Belgische consumenten beschouwt het geven van productadvies de belangrijkste taak van een winkelmedewerker.

Door uw personeel digitaal te ondersteunen in de winkel, verbetert u zowel de klantenervaring als uw operational excellence.

  • Rust uw winkel uit met draadloze barcodescanners en betalingssystemen.
  • Geef uw werknemers toegang tot alle klantengegevens, productinformatie en uw website om optimale assistentie te bieden, waar en wanneer uw klanten dat ook wensen.
  • Digitaliseer en verhoog de efficiëntie van uw medewerkers en klanten via mobiele apps: dankzij design thinking en co-creatie analyseren we uw ideeën en concretiseren deze in een uitvoerbaar plan.
video

Meer weten?

Wilt u meer weten over hoe u traffic en basket size kunt optimaliseren door uw medewerkers in staat te stellen uw klanten te helpen waar en wanneer ze dat wensen? Download het retail e-book.

High performance devices voor uw personeel

  • Uw werknemers beschikken steeds over up-to-date mobiele toestellen.
  • Behoud een volledig overzicht en beheer alle toestellen in uw onderneming vanop afstand.
  • Beheer beveiligingsniveaus van de toestellen. Voorkom hacking of mogelijke datalekken.
Investeer in een productieve en gemotiveerde workforce
We hebben onze medewerkers geholpen om te digitaliseren zodat ze zich volledig op de klant kunnen concentreren.

Geoffroy Gerdorff, secretaris-generaal Carrefour

Carrefour

Carrefour maakt personeel meer beschikbaar op de werkvloer door kantoortijd te reduceren. Elk van de 8.000 werknemers gebruikt een smart device voor alle verschillende applicaties, zoals:

  • het doorgeven van bestellingen
  • het omgaan met een voorraadtekort
  • reageren op vragen van klanten
  • en zelfs voor hun persoonlijke administratieve activiteiten zoals verlof aanvragen, feedback vragen van een manager of een collega, etc.

Bekijk hoe Carrefour tijd vrijmaakt voor hun personeel ten dienste van de klant.

Ontdek hoe u traffic en basket size kunt vergroten door uw werknemers in staat te stellen uw klanten te helpen waar en wanneer ze dat ook wensen.

Proximus team

Proximus houdt u op de hoogte van de laatste nieuwtjes en trends voor ICT-professionals

Andere artikels van Proximus team