Lees Perspectief magazine: stel uw klant eerst, altijd en overal
Gepubliceerd op 23/07/2020 in Inspireren
Het bedrijfsleven is niet meer wat het enkele maanden geleden was. Het digitale vraagstuk blijft torenhoog op de agenda staan bij zowat elk bedrijf.

Maar hoe pakt u het digitale vraagstuk het best aan? Belangrijk is om open te staan voor innovatie, de klant altijd als uitgangspunt te nemen én de digitale werkplek maximaal te omarmen. En de technologie? Die is meer dan ooit de enabler in dit verhaal. Professor arbeidseconomie Stijn Baert en expert Customer & User Experience Karl Gilis geven in deze editie van Perspectief hun visie op dit nieuwe normaal.
Lees gratis de juli-editie, boordevol inspirerende verhalen
Lees de juli-editieIn deze juli-editie vindt u informatie over volgende hot topics:
- Karl Gilis: Klantvriendelijkheid zit in je DNA, niet in technologie.”
- 5G: Wat en hoe? Veel meer dan een evolutie na 4G.
- De uitrol van 5G gebeurt in verschillende fasen.
- Wat betekent mobiele data analytics voor uw organisatie?
- Ecologische innovaties voor een groenere toekomst.
- Misverstanden over IoT doorprikt.
- Dankzij slimme onderdelen beschikt Duco over heel wat data van haar ventilatie- en zonweringssystemen.
- Professor en arbeidseconoom Stijn Baert over het nieuwe normaal.
Hebt u zelf een mooi verhaal en wil u in Perspectief magazine verschijnen?
Deel uw verhaalOntvang gratis de volgende editie van Perspectief magazine.
Ontvang een gratis editieGa naar het archief van Perspectief magazine en ontdek welke hot topics en bedrijven er in de vorige edities aan bod kwamen.
Ga naar het archiefPerspectief
Magazine en online blog voor bedrijfsleiders van kmo’s vol nieuwe inzichten voor een frisse blik op hun onderneming.