×
×

Nieuwe perspectieven voor Werner De Smet, ceo van Oona

door Perspective magazineDe selectie van ...25/04/2017

Nieuwe perspectieven voor Werner De Smet, ceo van Oona

Comments

Voor communicatie- en pr-bureau Oona, met vestigingen in Antwerpen en Amsterdam, draait alles rond mensen. CEO Werner De Smet hoefde dus niet lang na te denken toen we naar zijn inspiraties peilden.

De millennials

Mijn grootste inspiratiebron zijn mijn werknemers. De gemiddelde leeftijd ligt hier rond de 26, bijna de helft van mijn leeftijd. Ze denken en leven heel anders dan mijn generatie. Ze willen het gevoel hebben een reële impact te hebben op ons bedrijf. Dat vraagt om een andere bedrijfsvoering. Ik leg mijn oor dus graag en vaak bij hen te luisteren.

Hoog op een berg

Ik moet met afstand naar mijn organisatie kunnen kijken. Dat neem ik vrij letterlijk, dus trek ik regelmatig de bergen in met vrienden of mijn gezin. Pas bovenop die berg kan ik alles loslaten. Het is net alsof het weidse uitzicht daarboven me nieuwe inzichten geeft in wat zich beneden afspeelt.

Spiegeltje, spiegeltje

Ik toets mijn gedachten graag af bij mijn partners. Zij houden mij een spiegel voor, en andersom. Vroeger leverde dat al eens conflicten op, want we zijn vier totaal andere persoonlijkheden. Maar sinds enige tijd zoeken we vier keer per jaar een inspirerende locatie buiten de kantoormuren op. Als ik daar buiten kom, weeg ik telkens weer drie kilo lichter. Al mijn zorgen zijn weg.

Geef je mening over dit news

Wil je je mening delen of een commentaar posten?

Log je in via facebook.

Nieuws filtering op :

Ander nieuws

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!

Contacteer ons