×
×

ISO 9001 binnen, kwaliteit boven!

door Proximus teamProximus23/11/2017

ISO 9001 binnen, kwaliteit boven!
Het ISO 9001-certificaat voor de samenwerking met onze professionele klanten is binnen en daar zijn we best trots op!

Proximus wil dé partner zijn voor kleine en grote ondernemingen. Samenwerken op een kwaliteitsvolle manier én oplossingen bieden die het werken sneller, slimmer en efficiënter maken.

Waarom wij dit belangrijk vinden

Met onze intuïtieve oplossingen, zowel voor vaste en mobiele telefonie als IT, willen we ervoor zorgen dat onze klanten beter leven en slimmer werken. Voor onze professionele klanten bijvoorbeeld hanteren we verschillende kwalitatieve beheerssystemen die voldoen aan tal van normen en veiligheidsvoorschriften. Elk contact met onze onderneming moet optimaal verlopen. Daar zetten we zwaar op in. Dat dit permanent werken aan kwaliteit beloond wordt met het ISO 9001-certificaat, is een pluim op de hoed en - nog belangrijker - biedt onze klanten de nodige garanties.

Zo voldoen we aan een pak internationale normen: kwaliteitssystemen en processen die ons helpen snel op de bal te spelen bij vragen van klanten. Plus de nodige garanties op wettelijk en regelgevend vlak.

Het ISO 9001:2015-certificaat heeft betrekking op:

  • Solution Lifecycle Management
  • Sales
  • Implementation
  • Service Management
  • Business Integration & IT Outsourcing
  • Customer Support
  • Ondersteuning van onze Corporate-klanten voor IT- en telecomoplossingen
Met dank aan onze klanten

Onze procedures, producten en diensten worden regelmatig onder de loep genomen. Doel? Een permanente verbetering van de kwaliteit.

En daarbij vragen we op regelmatige basis de mening van onze klanten. Via panels en enquêtes checken we met hen waar het fout loopt, wat beter kan, hoe we hun business beter kunnen begrijpen en vooruit helpen. Dankzij hun input kunnen we de nodige verbeteringen aanbrengen en oplossingen vereenvoudigen.

Ook onze medewerkers zelf en onze leveranciers worden regelmatig aangesproken. Zo werken we continu aan onze kwaliteitsdoelstellingen. Kwaliteit boven!

ISO wat?

De ISO 9000-serie zijn standaarden van het ISO-instituut die vastleggen hoe een organisatie haar kwaliteit kan waarborgen.

ISO 9001 is een kwaliteitsmanagementsysteem waarbij de klant centraal staat. Het beschrijft de managementtechnieken die het best toegepast worden om een organisatie te besturen en om de klanten van dienst te zijn. Concreet: met ISO 9001 analyseert en verbetert een bedrijf continu de processen en detecteert het snel waar het fout kan lopen.

Meer nieuws over:

  • Certificate

Nieuws filtering op :

Ander nieuws

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!

Contacteer ons