×
×

Customer Experience in DNA van Proximus

Gepubliceerd op 07/12/2017 in Nieuws

Customer Experience in DNA van Proximus

Proximus heeft van Bureau Veritas het vernieuwde ISO 9001-certificaat ontvangen. Het bewijst dat de klant bij Proximus centraal staat en dat het bedrijf inventieve oplossingen blijft zoeken om klanten te ondersteunen.

“Ik ben bijzonder fier op dit kostbare certificaat”, zegt Katia Battheu, Director Enterprise Operations bij Proximus. “Dit is het bewijs dat Customer Experience in het DNA van Proximus zit.” Katia is voorstander van de vernieuwde norm. “Het zorgt in eerste instantie voor een verhoogd Leadership Engagement. Daardoor raakt het management veel nauwer betrokken bij de kwaliteitssystemen en de controle ervan.

Daarnaast is er extra focus op knowledge management, wat helpt medewerkers de juiste kennis door te geven. Ten slotte focust de nieuwe norm op risicobeheersing, er wordt meer ingezoomd op wat er potentieel fout kan gaan bij processen. Iets wat vandaag noodzakelijk is.”

“Wereldwijd hebben ongeveer 30% van de ondernemingen de vernieuwde norm gehaald. Proximus is daar één van”, zegt Sebastiaan ter Horst, Director Benelux & UK bij Bureau Veritas. “Ons auditteam was bijzonder onder de indruk. De betrokkenheid doorheen de hele organisatie, van management tot staf, is enorm. En als bepaalde zaken niet goed gaan, wordt er snel actief ingezet op de juiste oplossingen.” 

Het ISO 9001 is een kwaliteitsmanagementsysteem waarbij de klant centraal staat. Het beschrijft de managementtechnieken die het best toegepast worden om een organisatie te besturen en om de klanten van dienst te zijn. 

Proximus team

Proximus houdt u op de hoogte van de laatste nieuwtjes en trends voor ICT-professionals

Blog topics

 

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!