Wat is een hybride telefooncentrale?

Gepubliceerd op 03/06/2020 in Oplossingen & diensten

Een hybride telefooncentrale combineert het beste van twee werelden: hij wordt ter plaatse geïnstalleerd en ontvangt diensten via de cloud, hij is compatibel met alle soorten bekabelingen, telefoontoestellen en netwerkverbindingen.

Wat is een hybride telefooncentrale?

Hybride infrastructuur: on-site telefooncentrale en cloud-gebaseerde diensten

De basis van uw telefonieoplossing is de telefooncentrale, een hardware die bij u geïnstalleerd wordt. De geavanceerde functies van uw telefooncentrale (Unified Communications, callcenter, mobiele integratie, ...) worden via de cloud geleverd. U betaalt deze enkel voor de gebruikers die ze nodig hebben.

Bekijk onze oplossingen voor een hybride telefooncentrale:

Bekijk de mogelijkheden

Kosteneffectief: abonnement en lage opstartkost

U beslist welke functies u in uw bedrijf houdt en welke functies u laat hosten in de cloud. Daarvoor sluit u een maandelijks abonnement af. Zo hoeft u geen groot kapitaal te investeren: de opstartkosten zijn betaalbaar en u betaalt alleen voor de gebruikers van deze extra functies, u kunt gebruikers toevoegen/verwijderen/wijzigen.

Veilig: blijf baas over uw beveiliging

Omdat de gehoste service draait op hardware die zich on-site bevindt, behoudt u de controle over uw veiligheid. Uw on-site beschermt u gemakkelijk met een fysieke firewall.

Werken op afstand zoals op kantoor

Met Unified Communications services die via de cloud worden geleverd, ontvangen gebruikers applicaties via internet, zodat ze overal met dezelfde ervaring kunnen werken. Of het nu thuis, onderweg of op kantoor is, gebruikers kunnen audio- of videoconferenties houden, hun scherm en bestanden delen op hun laptop, pc, tablet of smartphone. Optioneel kan de medewerker verbinding maken met zijn CRM- of ERP-bedrijfsapplicaties (CloudCTI, integratie van computertelefonie, pop-up met het klantenbestand voordat de oproep wordt beantwoord).

Vergelijk al onze oplossingen voor een telefooncentrale

Hybride telefooncentrale

  • Eigen IT-infrastructuur aangevuld met de cloud
  • Eenmalige investering met abonnement
  • Functies in eigen beheer en in de cloud
  • Eigen netwerk met fysieke firewall

Meer info...

Telefooncentrale in de cloud

  • Telefooncentrale-as-a-Service
  • Maandelijkse abonnementskosten
  • Alle functies gehost in de cloud
  • Provider garandeert de beveiliging

Meer info...

Tip

U start uw bedrijf op en wilt een eenvoudige, alles-in-één oplossing in de cloud.
De telefooncentrale in de cloud is een eenvoudige, multi-site oplossing voor een onbeperkt aantal gebruikers. U maakt verbinding met internet en ontvangt telefoondiensten voor een all-inclusive prijs per maand zonder dat u in één keer hoeft te investeren in hardware.

Hoe maakt u de keuze?

Elk systeem heeft zo zijn voordelen. De juiste keuze hangt af van de noden van uw bedrijf. Heeft u meerdere vestigingen? Hoe groot is uw bedrijf? Is uw bedrijf snel aan het groeien? ...

Neem contact op

Experts

Onze experten houden u op de hoogte van de laatste nieuwtjes en trends voor ICT professionals.

Andere artikels van Experts