De employee journey

Gepubliceerd op 29/04/2020 in Sectoren

De employee journey

Uw HR activiteiten moeten efficiënt en productief zijn. Het ondersteunt namelijk uw HR-personeel om altijd en overal een vlotte employee journey te bieden.

In 2019 denkt slechts 6% van de recruteringsbedrijven dat ze de allerbeste processen en technologie hebben.

Vereenvoudig HR-procedures

De Proximus MyAssistant-app is dé tool voor HR en medewerkerstevredenheid.

Vereenvoudig HR-procedures met de gebruiksvriendelijke MyAssistant-app door:

  • Vakanties aan te vragen en goed te keuren
  • Vergaderingen op afstand te plannen
  • Vergaderingen vast te leggen en de beschikbaarheid van vergaderruimten te controleren
  • Procedures te controleren voor productbestellingen, afwezigheidsaanvragen en goedkeuringen voor thuiswerken
  • Een community- of groepschat op te zetten
  • Bedrijfsupdates, beleidsdocumenten, richtlijnen of informatie over trainingssessies op één centrale plaats te bewaren

Word sneller en beter in het standaard HR-werk

Klantenverhalen: Digitaal Aanwervingskantoor voor Cepa

Cepa organiseert het sociaal beleid van de vrachtverwerkers in de haven van Antwerpen. Via het MyCepa-platform hoeven havenarbeiders niet meer naar het rekruteringskantoor om zich aan te melden voor hun werk van de dag. Ze kunnen zich nu op afstand inloggen en hebben toegang tot verschillende HR-applicaties.

Proximus team

Proximus houdt u op de hoogte van de laatste nieuwtjes en trends voor ICT-professionals

Andere artikels van Proximus team

Blog topics

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!