×
×

De 5 grote voordelen van uitstekende service volgens Proximus

Gepubliceerd op 11/06/2017 in Inspireren

De 5 grote voordelen van uitstekende service volgens Proximus

Customer experience aanbieden die boven de anderen uitstijgt. Proximus doet het via gepersonaliseerde digitale diensten en speelt in op nabijheid, kwaliteit en proactiviteit. Fatima Dqaichi, Director Customer Centricity Program, en Bart Van Den Meersche, Chief Enterprise Market Officer leggen uit hoe Proximus dit voor elkaar krijgt.

  1. Proximus ... altijd dichtbij

    Fatima Dqaichi: “We beschikken over een sterk en erg lokaal verankerd netwerk, en hebben veel bekwame technici in huis. Daardoor kunnen we dicht bij onze klanten staan, zowel op de particuliere als op de professionele markt. De zelfstandigen en ondernemingen staat er bovendien een persoonlijk accountteam of ons Enterprise Service Team klaar. We willen onze professionele klanten immers niet alleen oplossingen aanreiken, maar wensen ook hun specifieke problematiek te begrijpen en hen te begeleiden bij wat echt belangrijk is voor hun business.”

  2. Digitale én persoonlijk service gaan hand in hand

    Bart Van Den Meersche: “Daarnaast draait onze dienstverlening rond 2 belangrijke punten:

    • digitale dienstverlening: onze klanten kunnen hun connectiviteit, cloud en andere diensten steeds vaker zelf online beheren.
    • persoonlijke dienstverlening: onze klanten kunnen een beroep doen op persoonlijke contacten binnen Proximus. Zij beschikken over de nodige technische én zakelijke kennis om te kunnen inspelen op hun behoeften.”
  3. Customer experience gaat voor alles

    “We hebben enkele jaren geleden al een grote reengineering opgestart voor de professionele markt, zowel wat betreft onze verkoop, dienstverlening en support.

    Ons doel:

    • veel proactiever worden en anticiperen op de behoeftes van onze klanten. We willen een oplossing hebben nog vóór de klant beseft dat hij een probleem zal hebben.
    • het end-to-end aspect fors verbeteren. We willen de klant vanaf zijn eerste aanvraag begeleiden, tot ver nadat hij een oplossing heeft aangekocht en geïnstalleerd.””
  4. Goed? Beter? Best!

    Bart: “Als topmerk in de ICT moeten we ook een topdienstverlening aanbieden. Het moet gewoon altijd goed zijn, punt.

    Onze ambitie: altijd de beste dienstverlener zijn. Elk bedrijf moet zijn ICT-uitrusting om de 5 à 7 jaar vernieuwen. Maar voor een operator neemt het vaak jaren in beslag om een nieuwe technologie uit te rollen. We moeten dus voortdurend anticiperen.”

  5. Speler op mensenmaat

    Fatima: “We moeten niet alleen een topmerk zijn, maar ook een herkenbaar en toegankelijk merk. Elke klant komt echt in contact met een persoon uit zijn persoonlijke accountteam of uit het Enterprise Service team, met een naam en een telefoonnummer. Het resultaat? Niemand loopt nog verloren!”

Hoe Proximus ook uw bedrijf de beste dienstverlening kan aanbieden?
Lees andere artikels

5 redenen waarom Proximus Enterprise Partners uw vertrouwen verdienen

Samenwerken met Proximus: vertrouwen is de sleutel


Contact
Onze medewerkers staan voor u klaar

Hebt u een vraag, speciaal verzoek of voorstel tot samenwerking? Onze medewerkers zijn er om uw vragen te beantwoorden.

One

One is het ICT-vakblad van Proximus voor CIO’s en ICT-professionals van grote en middelgrote ondernemingen. 

Blog topics

 

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!