Een chatbot die in rondjes draait?

Gepubliceerd op 06/09/2021 in Webinars

Ontdek hoe u een nuttige, intelligente en intuïtieve chatbot bouwt.

Webinar

Op aanvraag

Een chatbot die in rondjes draait?

Chatbottechnologie is alomtegenwoordig en kan op talloze manieren ingezet worden bij interactie met uw klanten of werknemers.

Bent u al van plan om met een bot aan de slag te gaan?Of vreest u dat een bot alleen maar frustratie oplevert als de klant niet begrepen wordt?

Schrijf nu in voor deze webinar en ontdek hoe u een nuttige, intelligente en intuïtieve chatbot bouwt.

Topics

  • Best practices bij het starten van een chatbotproject en hoe veelgemaakte fouten te vermijden
  • Inzicht in onze successen, mislukkingen en lessons learned bij het bouwen van chatbots voor Proximus
  • Ervaringen en resultaten over chatbots die we hebben ontwikkeld voor onze klanten

Kijk nu Nieuw venster

Proximus team

Proximus houdt u op de hoogte van de laatste nieuwtjes en trends voor ICT-professionals

Andere artikels van Proximus team