×
×

Waarom Studiebureau Pierre Berger kiest voor telefonie in de cloud?

Gepubliceerd op 07/06/2017 in Klantenverhalen

Waarom Studiebureau Pierre Berger kiest voor telefonie in de cloud?

Studiebureau Pierre Berger is leider in zijn sector. Het bedrijf is gespecialiseerd in de engineering en de studies over technische uitrusting van grote publieke gebouwen. Om flexibeler en mobieler te zijn, kozen ze voor het nieuwe telefoonsysteem van Proximus: Call Connect.

Geloofwaardig advies kunnen geven

Het bedrijf adviseert ook project- en privé-ontwikkelaars voor data en telefonie.

“We geven onze klanten advies op uiteenlopende vlakken, zoals telefonie, VoIP, data en datastorage. En ons advies zou niet echt geloofwaardig zijn als we zelf niet uitblinken in deze gebieden”, lacht Vincent Berger, de CEO van Studiebureau Pierre Berger.

Makkelijk het aantal gebruikers en mogelijkheden aanpassen

Advies kunnen geven aan onze klanten was een belangrijke motivatie om onze telefooncentrale te moderniseren. De andere reden was dat onze omzet verdubbeld is in 2015. We hebben daarom veel nieuwe projectmanagers aangeworven.”

“Dat gebeurt vaak in onze sector: soms halen we grote projecten binnen en hebben we veel medewerkers nodig. Ons bedrijf had dus nood aan een telefoniesysteem waarmee we het aantal gebruikers en de mogelijkheden makkelijk kunnen aanpassen. Proximus raadde ons daarom hun cloudgebaseerde telefooncentrale Call Connect aan.”

Glasheldere facturering

“Bij onze vorige operator verliep de facturering erg ingewikkeld. Onze medewerkers hadden een vast bedrag per maand, en alles daarboven werd apart gefactureerd.

Nu hebben we één all-inpack dat we eenvoudig aanpassen aan het evoluerende aantal projectmanagers. De updates, het onderhoud van de telefooncentrale en alle oproepen zijn inbegrepen.”

Altijd en overal bereikbaar op de vaste lijn

“Maar meer nog dan die administratieve eenvoud, biedt Call Connect mijn medewerkers mobiliteit. Of ze nu aan hun bureau zitten of onderweg zijn, klanten kunnen hen voortaan altijd bellen op het nummer van hun vaste lijn. Ze beantwoorden deze oproepen dus ook met hun gsm. Daarom zijn ze nu veel sneller bereikbaar, wat de samenwerking efficiënter maakt.”

Meer vrijheid, meer mobiliteit en een glasheldere facturering?
Da’s ook geknipt voor úw bedrijf!
Lees andere artikels

Voice over IP dankzij glasvezel

5 redenen om nu over te stappen naar glasvezel


Digitale transformatie
Is uw werkplek écht digitaal?

Proximus helpt u met de digitale transformatie van uw telefooninfrastructuur. Dit verandert voorgoed de manier waarop u werkt en samenwerkt.

Perspectief

Magazine en online blog voor bedrijfsleiders van kmo’s vol nieuwe inzichten voor een frisse blik op hun onderneming.

Doorblader, lees, het laatste magazine!

Blog topics

 

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!