×
×

3 redenen waarom Proximus uitblinkt in customer service

Gepubliceerd op 15/06/2017 in Innoveren

3 redenen waarom Proximus uitblinkt in customer service

Voor Proximus is kwaliteit ook streven naar perfectie op het vlak van customer service. Katia Battheu, Director of Enterprise Operations bij Proximus en Pascal Vanswegenoven, Head of Business Support Centers, verduidelijken deze aanpak op basis van nabijheid - uniek op de Belgische markt.

  1. Er staat altijd iemand voor u klaar.

    “Bij onze zakelijke klanten kunnen sommigen terecht bij vaste contactpersonen. Voor onze andere klanten staat een team klaar die zich exclusief bekommert over ondernemingen”, legt Katia Battheu uit.

    U krijgt de hulp van een vast accountteam:

    • uw accountmanager beantwoordt uw commerciële vragen 
    • uw customer support officers (CSO) staan voor u klaar bij administratieve vragen of eventuele klachten


    Het Enterprise Service Team is er voor u

    Zij behandelen alle niet-technische vragen.

    Technische vragen?

    De gespecialiseerde servicedesk helpt u met plezier.

  2. Uw customer service is altijd dichtbij.

    “Vandaag kunnen onze klanten via de contact wizard op de website met één druk op een knop iemand bereiken die hun persoonlijke situatie en hun bedrijf goed kent”, verklaart Pascal Vanswegenoven.

    Katia Battheu vult aan: “We investeren veel in de training van onze medewerkers zodat ze via elk kanaal (telefoon, social media …) op de juiste manier hulp kunnen bieden.”

  3. De unieke aanpak zorgt voor geruststelling en zekerheid.

    Katia Battheu: “Wij zijn de enige op de markt die onze klanten helpen met een persoonlijke accountmanager in combinatie met een of meerdere vaste customer support officers.” Pascal Vanswegenoven: “Bij ons is het geen uitzondering dat medewerkers al tien, vijftien jaar klaarstaan voor dezelfde klant. Met hun sterke kennis van het bedrijf zijn ze goed geplaatst om advies te geven en dossiers of projecten op lange termijn opvolgen.”

1 + 2 + 3 = een uitzonderlijk hoge tevredenheid

Katia Battheu: “Onze persoonlijke aanpak wordt vaak aangehaald als reden om bij Proximus te blijven of ernaar terug te keren. In tevredenheidsenquêtes scoren we op dat vlak vaak hoog in de 90 procent. Voor ons is het duidelijk dat we in deze strategie moeten blijven investeren!”

Meer info

Vind alle informatie over uw accountteam terug op www.proximus.be/mycontacts, of neem contact op met ons Enterprise Service Team via 0800 22 200.

Lees andere artikels
Wedstrijd: win een gratis 360° audit

5 redenen waarom Proximus Enterprise Partners uw vertrouwen verdienen

Perspectief

Magazine en online blog voor bedrijfsleiders van kmo’s vol nieuwe inzichten voor een frisse blik op hun onderneming.

Doorblader, lees, het laatste magazine!

Blog topics

Geef je mening over dit news

Wil je je mening delen of een commentaar posten?

Reageer

{{ totalResults ? (((totalResults == 0) || (totalResults == 1)) ? "reactie" : "reacties") : ("reactie") }}


Avatar


 

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!