Hoe verzekert u de continuïteit van uw bedrijf met uw telefooncentrale en Voice Managed Services?

Gepubliceerd op 07/05/2020 in Oplossingen & diensten

Hoe verzekert u de continuïteit van uw bedrijf met uw telefooncentrale en Voice Managed Services?

De telefoon en uw telefooncentrale zijn altijd een snel en betrouwbaar communicatiemiddel. Maar hoe verzekert u de continuïteit van uw bedrijf in geval van panne, onderhoud, herstelling, werknemers die niet naar kantoor kunnen komen, crisis, ...?

Wees voorbereid op piekmomenten en op het onverwachte

Stel: Uw medewerkers kunnen niet op kantoor komen, uw klanten bellen, maar niemand neemt op, u verliest bestellingen. Bereikbaar blijven is onder alle omstandigheden essentieel.

Ontdek in de video hoe u ook bij een panne bereikbaar kan blijven.

Uw medewerkers kunnen niet op kantoor komen, uw klanten bellen, maar niemand neemt op, u verliest bestellingen? Met Voice Managed Services blijft u bereikbaar.

Ontdek hoe

Bedrijfscontinuïteit: telefooncentrale en Voice Managed Services

Met uw IP-telefooncentrale organiseert u de optimale verdeling van de oproepen in uw bedrijf. Maar hoe zorgt u bij een storing, onderhoud, reparatie van uw telefooncentrale of bij een crisis of staking, wanneer uw medewerkers niet meer kunnen verplaatsen, voor de continuïteit van uw bedrijf? Met Voice Managed Services organiseert u de verdeling van de oproepen in de cloud op basis van de herkomst en het tijdstip van de oproepen, u zendt een bericht uit, ...

In één week tijd zette Krëfel een callcenter op waarbij alle medewerkers 100% operationeel van thuis uit werken.

Lees de getuigenis van Krëfel

Altijd en overal bereikbaar

Altijd en overal bereikbaar blijven voor uw klanten en medewerkers: met een IP-telefooncentrale bent u daar zeker van. U integreert uw telefonie dan met IT-toepassingen. U maakt uw communicatie er ook flexibeler mee. Bijvoorbeeld door tablets, laptops en ook pc’s via een app in te schakelen als softphone. Hybride of in de cloud? Met of zonder de optie om de mobiele telefoons van uw medewerkers te integreren? U kiest de oplossing die het beste bij uw bedrijf past.

Werken op afstand zoals op kantoor: unified communications in de cloud

Met unified communications services die via de cloud worden geleverd, ontvangen gebruikers applicaties via het internet, zodat ze overal dezelfde gebruikerservaring hebben. Of het nu thuis, onderweg of op kantoor is, gebruikers kunnen audio- of videoconferenties houden, hun scherm en bestanden delen op hun laptop, pc, tablet of smartphone. Optioneel kan de medewerker verbinding maken met zijn CRM- of ERP-bedrijfsapplicaties (integratie van computertelefonie, pop-up met het klantenbestand voordat de oproep wordt beantwoord).

Een waaier aan mogelijkheden: telefooncentrale en Call Center as a service

Dankzij een IP-telefooncentrale hebt u verschillende mogelijkheden om de bereikbaarheid van uw bedrijf te verbeteren.

  • Met een keuzemenu verkort u de wachttijden voor de beller en krijgen uw operatoren de tijd om de inkomende oproepen te verwerken.
  • Via een auto-attendant / virtuele receptionist wordt elke oproep naar de juiste persoon of afdeling doorgeschakeld.
  • Bij extreme drukte of in geval van crisis kunt u een callcenter in de cloud creëren met Voice Managed Services en oproepen laten aankomen waar uw medewerkers zich bevinden (thuis, op afstand, op de weg).

Panne? Noodgeval? Schakel uw lijnen door in de cloud met Voice Continuity

Met Voice Continuity is uw bedrijf altijd bereikbaar, ook bij pannes of in noodgevallen ongeacht of uw telefooncentrale on site of in de cloud is. Via uw MyProximus-webportaal of met de Voice Continuity-mobile app schakelt u in een handomdraai één of meer vaste nummers door naar nationale of internationale vaste of mobiele nummers. Al uw inkomende oproepen worden dan automatisch naar die doorschakelnummers afgeleid.

Ontdek hoe een telefooncentrale en Voice Managed Services u helpt altijd bereikbaar te zijn.

Wenst u een gesprek met een van onze experts voor advies op maat van uw bedrijf?

Contacteer ons

Experts

Onze experten houden u op de hoogte van de laatste nieuwtjes en trends voor ICT professionals.

Andere artikels van Experts

Blog topics