×
×

Bisnode: “De oplossing was voor ons kostenneutraal, maar de voordelen voor de medewerkers zijn legio”

Gepubliceerd op 30/04/2018 in Klantenverhalen

Bisnode: “De oplossing was voor ons kostenneutraal, maar de voordelen voor de medewerkers zijn legio”

Toen smart data-expert Bisnode het Nieuwe Werken wilde invoeren, botste het bedrijf al snel op een probleem: zijn telefooncentrale was volledig achterhaald. De oplossing lag in de samenvoeging van hun vaste en mobiele telefonie.

Alle medewerkers beschikten over een mobiele DECT-telefoon, maar de meesten gebruikten daarnaast ook hun eigen smartphone. Dat kon beter, dacht Daniel Agneessens, Group Director of Technology Services bij Bisnode.

Kostenneutrale oplossing

Samen met Proximus voerde het IT-team daarom Fixed Mobile Unification in, een oplossing waarbij vaste en mobiele telefonie worden samengevoegd. “De oplossing was voor ons kostenneutraal, maar de voordelen voor de medewerkers

zijn legio”, vertelt Daniel Agneessens. “Ze hebben vooreerst nog maar één toestel nodig. Daarnaast kiezen ze ook zelf wanneer ze bereikbaar willen zijn voor klanten, en wanneer hun privétijd begint. Onze interne telefonie is in één klap uitgebreid naar het volledige Proximus-netwerk. Daardoor zijn onze medewerkers veel flexibeler en mobieler, en kunnen onze klanten ons veel makkelijker bereiken.”

Perspectief

Magazine en online blog voor bedrijfsleiders van kmo’s vol nieuwe inzichten voor een frisse blik op hun onderneming.

Doorblader, lees, het laatste magazine!

Blog topics

 

Contacteer ons

Onze medewerkers staan klaar om u te helpen!